חופשה רגועה בקפריסין

קפריסין היא אתר נופש פופולרי על חוף הים עם מסעדות וטברנות רבות ויש בו בתי מלון לבחירה. אתר הנופש הידידותי למשפחות קורל ביי הוא אתר הנופש המשפחתי הטוב ביותר בקפריסין בזכות החופים החוליים המוגנים שלו, אידיאלי לשחיינים בכל הגילאים. החופים היפים של מיזורי, מפותחים יותר מכפרים אחרים באזור, עסוקים בקיץ בתערובת משתלטת של אפשרויות לינה כדי למצוא את המתאים, כאשר מלונות יוקרה, אתרי נופש, וילות והשכרות נופש הם רק כמה מהאפשרויות הקיימות.

רק 20 דקות מפאפוס, Coral Bay הוא אתר נופש ידידותי למשפחות וחוף. בנוסף לפרוטרה, ישנם הרבה אתרי נופש ידידותיים למשפחות סביב חוף פרנרה.

חוף פרנרה מוקף בברים ומסעדות ידידותיים למשפחות

כמו גם במקומות מסיבה שקטים כמו איה נאפה. חוף ניסי משך משפחות וזוגות השוהים באתרי נופש סמוכים מכיוון שיש לו חוף זהוב ארוך עם כמה מפעילויות המים הטובות ביותר ופעילויות החוף באזור. בהקשר זה, הייתי מציע את זה כאחד האזורים הטובים ביותר לטייל בהם או לקחת נסיעה מונית קצרה מהמרכז למסיבה.

בין אם אתם מחפשים התרגשות וכיף באיה נאפה

חופים מענגים בפרוטרה ולימסול, שלווה ואותנטיות בהרי טרודוס או מבחר מדהים של מקומות נפלאים בקפריסין, כולם בהישג יד מאתרי נופש מצוינים. קפריסין היא אי שבו משפחות יכולות ליהנות מחופשת חוף מסורתית, חובבי היסטוריה יכולים לחקור את ההיסטוריה היוונית העתיקה ואוהבי האמנות יכולים ליהנות מהנוף האידילי של אזור קפריסין.

הזמינו את שהותכם ב- Nissi Beach Resort באיה נאפה

הקרובה לחיי הלילה, הרחק מהרעש והשלווה. אם כפר פיסורי וחוף פיסורי נשמעים כמו המקומות האהובים עליכם בקפריסין, יש מבחר של מלונות הכול כלול, מלונות ודירות פרטיים (שלא לדבר על מפעילי תיירות).

Nissi Beach Resort באיה נאפה

הוא אחד החופים הטובים ביותר בקפריסין-קרא עוד לתמונות. לימסול היא העיר השנייה בגודלה בקפריסין ועיר אטרקטיבית עם עיר עתיקה ציורית מלאה במבנים היסטוריים וקו חוף חולי שבו תמצאו כמה מהחופים המוערכים ביותר במדינה. אם זה נשמע כמו המקום הטוב ביותר לשהות בו בקפריסין, הוא מציע מבחר נרחב של דירות ווילות בשירות עצמי, כמו גם מלונות בינוניים עם מבצעים של הכל כלול.

מלון 5 כוכבים זה ממוקם בחוף המערבי של קפריסין

במרחק של 40 דקות נסיעה מבירת פאפוס. ארבע העונות קפריסין הוא אתר הנופש הגדול ביותר על חוף הים עם חוף פרטי בלימסול. איה נאפה ממוקמת בחוף הדרומי של האי וכמו אזורים רבים בקפריסין, יש בה חופים חוליים עוצרי נשימה ויופי טבעי שמובטח להנות מהם בחודשי הקיץ.

אתר הנופש סנט רפאל

הוא אחד ממקומות הלינה הטובים ביותר באזור עם חוף משלו ושתי בריכות נהדרות. מלון פרנרה ביץ 'הוא אתר נופש מצוין נוסף עם 2 בריכות שחייה ומבוגר אחד. אתר הנופש קורל ביץ 'בדירוג 5 כוכבים כולל בריכה גדולה על שפת המים, ושירותים רבים.

איה נאפה

היא אחד מאזורי המסיבות הטובים ביותר בקפריסין ויש לה מבחר טוב של דירות סטודיו פשוטות בשירות עצמי, דירות עם חדר שינה אחד, מלונות ווילות המתאימות לכל תקציב. השכנות היפות של פרוטאראס, איה נאפה ידועה בשפע הברים והמועדונים, מה שהופך אותה לאתר הנופש הטוב ביותר בקפריסין לזוגות המחפשים חיי לילה. יש בה גם את החופים הטובים ביותר בקפריסין, מה שהופך אותה לתחנת ביניים נהדרת.

פאפוס

הוא אחד האזורים הטובים ביותר בקפריסין אם אתה אוהב את ההיסטוריה והארכיאולוגיה של המזרח התיכון, עם מבחר מצוין של מלונות, דירות, וילות ואכסניות בשירות עצמי המתאימות לכל תקציב. מפרץ קורל, 15 ק"מ דרומית לפאפוס, הוא החוף הטוב ביותר בצד זה של האי. פרוטאראס הוא אחד מאתרי הנופש הפופולריים ביותר בקפריסין, עם אירוח החל מאולפני תקציב ועד ספא 5 כוכבים הכול כלול ומתקני מלון.

חופי הערים פאפוס, איה נאפה, לרנקה, לימסול ופרוטאראס עמוסים בקיץ, במיוחד באוגוסט, אך אין זה אומר שתמצאו חופים שקטים באי.

אם אתה מתכוון למצוא מקום יפה בקפריסין ומעדיף להתרחק מאזורי התיירות והמקומות

זה המקום הנכון עבורך. אתר הנופש הטוב ביותר לחובבי החופים בקפריסין ידוע בחופיו היפים ובעצי התאנה לאורך המפרץ. אחד מעצי התאנה הבודדים שומר על המפרץ. הערים המקיפות את קפריסין ידועות בחופיה הרבים, במסעדות הנינוחות ובברים התוססים.

מפרץ התאנים

הוא החוף הטוב ביותר באזור, עם אתרי נופש שנבנו במיוחד כדי לענות על צרכי הנופשים. אם אתם מטיילים עם המשפחה ומחפשים חוף נהדר לתכנן טיול של חצי יום או יום שלם לחורבות ולכפרים טיפוסיים קטנים בפנים הארץ, Coral Bay עשוי להיות המקום בשבילכם.

אזור הנופש הפופולרי ביותר בפרוטרה

הידוע גם בשם מפרץ התאנה, כולל רצועת חוף ארוכה עם כמה חופים הכוללים: חופי זריחה, תאנה, פרנרה, סירנה וקונוס. האזור ששמה את כל הנופשים בפרוטארה על המפה הוא חוף עץ התאנה עם חול לבן, מים רדודים צלולים ואיים קטנים ששוחים מול החוף.

העיר הכי קרובה ליבשת והיא מקום החופשה הטוב ביותר בקפריסין לאוהבי החופים, מכיוון שיש הרבה היסטוריה, מסלולי מסחר והזדמנויות חינוכיות לחקור.

תפריט נגישות