הלוואות בריבית נמוכה

בזמן שאתה עובד כדי לבנות את כושר האשראי שלך, השווה מלווים ואפשרויות הלוואה אישיות כדי למצוא ריבית המתאימה לתקציב שלך. בהתחשב בעובדה שלא הכל משפיע על כושר האשראי שלך, כדאי לקחת צעד אחורה ולהיות זכאי להלוואה ממספר מלווים להשוות ריביות ומאפייני הלוואה. להלן הטיפים שלנו למלווים אישיים עם התעריפים הטובים ביותר לאנשים עם אשראי טוב.

האחוז השנתי הממוצע להלוואה אישית לשנתיים בבנק מסחרי אינו גבוה במיוחד, אך חלק מהמלווים הפרטיים מעניקים הלוואות בריבית נמוכה באחוזים שנתיים של עד 36%.

הלוואות בריבית נמוכה אישיות נוטות להיות בעלות ריבית נמוכה יותר מכרטיסי אשראי ומכשירי אשראי יקרים אחרים

בכל הנוגע לחובות בכרטיס אשראי, הלוואה אישית היא אחת הדרכים לקבל ריבית חודשית נמוכה יותר (אחוז שנתי). הבנקים נוטים להציע שיעורים נמוכים יותר, אך כדי להעפיל ולהציע הלוואה על ידי לקוח הנוכחי, אתה צריך ניקוד אשראי של 670 לפחות. תלוי בגורמים כגון דירוג האשראי שלך, הכנסה ויחס החוב להכנסה. הריבית הממוצעת על הלוואות בריבית נמוכה אישיות נעה בין 10.3 אחוזים ל -12.5 אחוזים למי שיש לו דירוג אשראי מצוין של 720 עד 850 (13.5 אחוזים עד 15.5 אחוזים) וציון אשראי טוב של 690 עד 719 (17.8 אחוזים ל -19.9 אחוזים) וממוצע דירוג האשראי של 630 עד 689 (28.5 אחוזים עד 32.0 אחוזים) לאנשים עם ציוני אשראי גרועים בין 300 ל -629. שיעורי ההלוואה עשויים להשתנות גם אם המלווה בוחר בהלוואה מובטחת, מה שיכול לסייע בהפחתת האשראי לבעלי אשראי גרוע.

לקיחת הלוואה אישית הגיונית מכיוון שזוהי צורת אשראי זולה יותר שיכולה לשפר את הביצועים הפיננסיים שלך

לאחד את החוב או לשפר את הבית שלך ותוכל לנהל תשלומים חודשיים מבלי להעמיס על התקציב שלך. כדאי גם לקחת חובות אישיים בעת הצורך, במיוחד אם יש לך חובות מסוגים אחרים כגון הלוואות בריבית נמוכה לסטודנטים או כרטיסי אשראי. אם אתה משתמש בהלוואות בריבית נמוכה אישיות לגיבוש חובות בריבית גבוהה (כגון חוב בכרטיס אשראי) בריבית נמוכה יותר, תוכל לחסוך בכספי החזר.

לדוגמה

אם תקבל הלוואה בסך 10,000 $ עם תקופת 36 חודשים של 1,798 $, כולל ריבית שנתית של 1,432 $ ודמי ייסוד חד פעמיים של $ 5, תקבל 9,500 $ בחשבונך וחודש חודשי תשלום של 34,333 $. עבור הלוואה בסך 100,000 $ עם תקופת שלוש שנים וריבית של 7.99% (בתוספת 3.50 $ דמי ייצור (APR) של 11.51 $), הלווה יקבל 96.50 $ בזמן מימון ההלוואה ויבצע 36 תשלומים חודשיים של 31,332 $.

שיעור הריבית שלך נקבע על סמך רישום האשראי שלך

היסטוריית האשראי, ההכנסה וגורמים אחרים כגון גודל ההלוואה ותקופת ההתחייבות. ההלוואות בריבית נמוכה הטובות ביותר מוצעות בריבית קבועה, כלומר הריבית לעולם לא משתנה והריבית החודשית שלך זהה. ה- APR שלך והתשלום החודשי של סכום ההלוואה תלויים בהיסטוריית האשראי שלך ובכושר האשראי שלך.

המלווים יודיעו על גבולות התשלום והיקפי ההלוואות בריבית נמוכה שלהם לאחר השלמת תהליך האישור מראש, וייתן לך מושג לגבי שיעור הריבית שלך וסכום התשלום החודשי שלך.

 

כדי לקבוע אילו הלוואות בריבית נמוכה אישיות הן הטובות ביותר, CNBC בחרה וניתחה עשרות הלוואות בריבית נמוכה אישיות בארה"ב על ידי בנקים מקוונים ובני מרגמה, כולל איגודי אשראי גדולים המצוידים בדמי התחלה ורישום, ריביות קבועות ( אפר) וסכומי הלוואה וגמישות גמישים העונים על מגוון צרכי מימון.

קראו זאת כאשר אתם מבקשים הלוואה אישית

כדי לברר לאילו מלווים יש את שיעור ההלוואה האישית הנמוכה ביותר וטיפים כיצד להעפיל להלוואה בריבית נמוכה יותר. שיעור הריבית על הלוואות בריבית נמוכה אישיות מהבנקים קשור למשק, עלות הכספים שהושאלו ללקוחות (משולמים או לווים) ושיעור התחרות בשוק בין המלווים. מלווים רבים משתמשים במשיכת אשראי רכה כדי לתת הערכה של שיעורי הריבית ותנאי האשראי העומדים לרשותכם על סמך ההלוואה, ההכנסה וגורמים אחרים.

בנק אוף אמריקה מציע למלווים אחרים הלוואות בריבית נמוכה אישיות בתנאי אפריל שיכולים להפחית אותך עד 0.1 נקודות אחוז לפי קריטריונים מסוימים בעת הגשת מועמדות באמצעות תכנית קצב הזיכוי שלו.

LightStream מציעה הלוואות בריבית נמוכה בכל 50 המדינות

וושינגטון הבירה ופוארטו ריקו, והפונים יכולים להתקשר לשירות הלקוחות של המלווה שבעה ימים בשבוע. לווים שוטפים יכולים לגשת לתמיכה בימים שני עד שבת. LightStream מציעה גם אחריות להלוואות בריבית נמוכה למשך 30 יום על מנת להבטיח שביעות רצון מהלוואות בריבית נמוכה וסיוע במצבי COVID 19 באמצעות תוכנית Rate-Beat.

אם אתה מתמודד עם חובות בכרטיסי אשראי ומתמודד עם עליית ריבית

תוכל להיעזר בהלוואה לפירעון כדי להיפטר מחובות על ידי ביצוע תשלומים חודשיים קבועים על הלוואת ההחזר שלך. SoFi התחיל עם מימון מחדש של הלוואות בריבית נמוכה לסטודנטים, אך כעת הוא מוציא עד 100,000 $ לשנה בהתאם לדירוג האשראי שלך והופך אותו למלווה אידיאלי אם אתה צריך למחזר חוב בריבית גבוהה.

PenFed Credit Union 5.99% הנחה על $ 17.99 הלוואות בריבית נמוכה PenFed Credit Union בעלות שיעור מקסימלי נמוך ומקבלות לווים בעלי דירוג אשראי הוגן

תקופת הלוואה מקסימלית של יום עסקים אחד: 7 שנים תקופת הלוואה מינימלית: שנה אחת וולס פארגו מציעה כמה מהריביות הנמוכות ללקוחות חדשים וקיימים של הבנקים הלאומיים הגדולים.

 

תפריט נגישות