בטומי טיול בפעם הראשונה

האירוע שטומי ציפה לו בפעם הראשונה מזה 28 שנים היה ה- TCT ה -100 של ה- Teenage Cancer Trust והקונצרט הצדקה רק התחיל. זה היה אמור להיות אקוסטי וטומי היה נחוש להזמין את רוג'ר. הוא התיישב לנגן בפסנתר ובאד באני סיפר לו על דמאסיאדו אמור ושיר הפסנתר דמסיאדו אמור עוסק בעצב וכשהוא התחיל לנגן קיבלנו את העצב אז הוא כתב את השיר והוא ניגן.

על מנת לקדם את יציאת האלבומים

הוקלט סיבוב הופעות נרחב עם גרסאות חיות של "טומי" בשנים 1969 עד 1970. יצאו גם כמה הקלטות חיות של הקבוצות 1969 ו -70 סיבובים. ניתן למצוא הקלטות ממסע האיחוד שלהם ב -1989 בהצטרפות לאלבומים חיים עם טומי וקוואדרופניה: DVD חי.

הקלטת האלבום החלה ב -19 בספטמבר 1968 באולפני IBC. לאחר עיכובים סביב יצירת הכריכה, טומי שוחרר בארצות הברית על ידי דקה ב -17 במאי 1969, והקליט 23 רצועות בריטיות.

בשנת 1974 טומי עזב את רולטה רקורדס והוציא A Touch of Midnight Rider

אלבום לפנטזיה רקורדס מסן פרנסיסקו. הוא הפיק את העולם הנוצרי, את הראש במיטה שלי ואת הגיטרה האדומה שלי עבור טומי ג'יימס בתקופה זו. הוא הקליט עם שחקני האולסטאר-קאש של נאשוויל-כולל הגיטריסט פיט דרייק (אלביס פרסלי) והצדדים סקוטי מור ודיג'יי פונטנה. בשנת 1990 הקים טומי את Aura Records והשיג שלושה להיטי AC מובילים עם האלבום Hold the Fire שלו.

היום טומי מתנדנד, מבצע את להיטיו הנצחיים הרבים לבית שנמכר ברחבי הארץ, חוגג את שנתו ה -50 בעסקי המוזיקה ומקליט אלבום חדש.

טומי

הוא אלבום האולפן הרביעי של להקת הרוק האנגלית The Who הוציא אלבום כפול ב -23 במאי 1969. זו אופרת רוק שנכתבה על ידי הגיטריסט פיט טאונסשנד, המספרת את סיפורו של טומי ווקר, חרש, ילד טיפש ועיוור, כולל חוויות חייו ויחסיו עם משפחתו. לאלבום מעולם לא הייתה עלילה סופית, אך הסיכום הבא פורסם לאחר צאת האלבומים המקוריים.

כשהם הולכים מהקוטג 'בחזרה לחדר ההמתנה של האוטובוס הישן

קתי מציינת כי דבריה ומעשיה של רות מעצבנים את טומי. כמה ימים לאחר מכן קתי מוצאת את רות וטומי מדברים בחצר הכנסייה ליד הקוטג '. רות מודה שקטי צדק כאשר ציינה כי היא מעוניינת רק בטומי וכי עליהם להיפרד.

טומי מסביר שהטרנספורמציה שלו שינתה את האופן שבו

הוא מתקשר עם אחרים, ואנקדוטה על פגישה עם חבר ותיק בפעם הראשונה. כשטומי מוציא את אלי כדי להביא גיטרה לנגן, הוא מציע שהם יחפשו מיתרים בחנות מוזיקה נטושה. לראשונה הביטוי האמנותי טומי מביא שמחה ולא פחד.

מולי מיי וטומי פיורי פיצו על הזמן האבוד כאשר בילו את היום זה בחברתו של זה. הם ראו את זה בפעם הראשונה מאז שחזר טומי לאמריקה לאחר ניצחונו באיגרוף.

זו הייתה ההופעה הטובה ביותר שלו ב- PGA Tour מאז שסיים שני באליפות ה- AT & T בשנת 2012 בסוף העונה

הוא גם שבר את אבן הדרך של מיליון הדולר בקריירה בת 20 השנים שלו ב- PGA Tour לראשונה. בתחילת העונה הראשונה שלו כאלוף טור ב- PGA, רק 13 השחקנים האחרונים עלו אי פעם על רף מיליון הדולר ברווח הרשמי.

בשנת 1970 הוציא את אלבום Rock n Roll Travelin גס

שנחשב בעיני רבים ליצירה הטובה ביותר של הלהקה, ובו סינגל הזהב "She is Got You.". פיט נראה לפעמים מתוסכל, אבל משך את המוזיקה בימי השיא של הלהקה. בפעם הראשונה בקריירה שלו, שתחילתה בשנת 1982, הוא לא הצליח להתחיל את סיבוב ה- PGA.

בסוף מפגש ההטלה שלו בפורט מאיירס, עבר את אימון החבטות החי הראשון שלו מאז 1 במרץ 2020, והתחיל לזרוק מהתל. כריס סייל זרק אחר הצהריים בשבת אחר הצהריים בפנוויי פארק בפעם הראשונה מאז פברואר.

בוסטון-המתנע של רד סוקס כריס סייל התמודד עם השבלול בשבת אחר הצהריים בפעם הראשונה מאז הניתוח של טומי ג'ון במרץ האחרון

השמאלי של רד סוקס, כריס סייל, הגיע ביום שלישי למחסום מרכזי בהתאוששותו מניתוח טומי ג'ון. כריס סייל מסמן אבן דרך חשובה בחזרתו מהניתוח של טומי ג'ון.

הוא הופיע בשידור חי עבור הרד סוקס השבוע ועכשיו הוא בטיול לחוף המערבי כדי להגדיל את עוצמת הקול שלו. קנקן A Giants נזכר מטריפל-א סקרמנטו ומתכונן להופעתו הראשונה בשנת 2019 לאחר ניתוח אצל טומי ג'ון באביב שעבר.

אפקט נורפולק כתוצאה מכך

נושאים רבים נותרו בטאבו בקוטג 'בתקופה זו, אחד מהם היה איך רות חשפה את רגשותיה של קתי כלפי טומי כמקור מתח בסיסי. הוא המשיך להשתמש בהיסטוריה המינית של קתי מטעמה, כאילו זו הסיבה לחוסר העניין של טומי. אבל הפנטזיות שלו היו יוצאות דופן מכיוון שההשלכות של הטיול בנורפולק פירקו את הפנטזיה שחלמה עליה רות בעתיד.

אם אתה חושב על דבר אחד או שניים שהם ההיבטים הכי אטרקטיביים בטיול הראשון שלך לחו"ל, אתה יכול להגביל את הבחירה שלך למדינה אחת או שתיים על סמך כמה זמן אתה מבלה בטיול הראשון שלך לחו"ל.

תפריט נגישות