שולחן ביליארד

שולחנות ביליארד קיימים לפחות מאז סוף שנות העשרים, השנה שבה קרן תומס ג'פרסון פתחה את דלתות מונטיצ'לו לציבור. הסלון המרכזי, שבראשו תאורה מתומנת, נתפס כחדר ביליארד, אך זמן קצר לאחר השלמתו התקבל חוק האוסר על שולחנות ביליארד ציבוריים ופרטיים במדינה.

בימינו המודרניים

שולחנות ביליארד, ביליארד, בריכה, פירמידה וסנוקר מציעים משטח צפחה שטוח המכוסה בבד חוט חוט (Baize) ומוקף בכריות גומי מגולגלות, כולן מונחות מעל הקרקע. שולחנות ביליארד קטנים משתמשים במשטח אחד או שניים לביליארד, בעוד ששולחנות ביליארד בגודל טורניר באנגלית משתמשים בדרך כלל בשלושה. סוגים אחרים של שולחנות ביליארד משמשים למשחקים מסוימים, כגון הפירמידה הרוסית באמצעות שולחן בגודל 12 רגל על 6 רגל שנראית כמו שולחן סנוקר, ושולחן האסיאתי הקטן של ארבעה כדורים על שולחנות ללא כיס 8 רגל על 4 רגל.

צפחה לוח צפחה איכותי לשולחן ביליארד

הוא הבסיס למגרש המשחקים. שולחנות עשויים צפחה מציעים את איכות המשחק הגבוהה ביותר. בעוד שולחנות ביליארד זולים יכולים להשתמש בלוחות פלסטיק (לוחות חלת דבש) כמשטח המשחק המועדף עליהם, אך היחידים שאושרו על ידי ה- BCA הם צפחה טבעית.

פירוש הדבר שהצפחה גדולה יותר ממשטח המשחק בפועל ומתפרסת על מסילות השולחן

מה שנותן למסילות כוח נוסף. לרוב השולחנות האיכותיים עם מסגרות צפחה יש בסיס עץ המודבק לחלק התחתון של הצפחה. חורים נקדחים בשולי לוחות הצפחה ומוברגים לחלק העליון של מסגרת השולחן.

קח את משטח המשחק של שולחן ביליארד באורך 3 מ '(יכול להיות עד 50x100) והוסף 2 כריות בד למסילות הצד של השולחן כך שתצא עם 2 כריות בד משמאל ו -2 בד כריות מימין (50% ממשטח המשחק אחד ליד השני).

ניתן להשתמש גם בשולחנות קארום עם פרופיל K-55 עבור כריות בריכה חדות. השולחנות הנפוצים ביותר הם אלה עם פרופיל "K-55" וכרית בריכה מחודדת.

גודל השולחן, חומר הבד והשולחן הן שתי האפשרויות הגדולות ביותר בעת הקנייה. שולחנות סיבים בצפיפות בינונית עוברים לחלל הבידור, מה שהופך אותם לחלופה מצוינת לשולחנות ביליארד יקרים.

המפרטים של הביליארד של אמריקה לשולחנות ביליארד מאושרים כוללים את הסטת המשטח המרבית המותרת

הכוח האנכי שצוין, סובלנות למישור השטח, גודל וצורה של כרית הגומי ושקיות והדרישות להרכב משטח המשחק וכיסוי הבד שלו. אינו מציין את הגודל המדויק של השולחן, אך דורש משטח המשחק שלו להיות ברוחב פי שניים כפי שהוא צריך להיות. שימוש בטבלה קטנה יותר לתרגול לא אמור להוות בעיה אם אתה משחק בקבוצה מקומית.
עבור עוד פרטים מורחבים בתחום של עידנ'ס כדאי לגלוש לאתר idans.co.il

השולחן מתחמם ליצירת משטח משחק לא אחיד

וגורם לכדור הבריכה להתעקל במהלך התנועה. יחד עם זאת, על פי ניסיונם של אלה המנסים לשפר את כישוריהם בעיצובים האחרונים, הכדור זמין למנוחה בעת הצורך ואין צורך לאמץ יציבה קשה בעת ביצוע אגרופים. ניתן להשיג משיכות רבות בצורה כזו או אחרת על שולחן מלבני, כפי שאפשר בכמה מהעיצובים החדשים יותר, ובמקביל בטיחות המשחק אינה מעשית, ומשיכות חוזרות ונשנות מצטמצמות למינימום.

שולחנות באיכות צפחה אמיתיים משתמשים בסלעים מלאים או פלטות עץ בחיתוך יהלומים בעובי של לפחות 1 אינץ '

עלות הובלת צפחה בגודל ומשקל זה תורמת לעלות ואיכות השולחן הכוללת. --- -מרכיבי המפתח של שולחן ביליארד איכותי הם צפחה אמיתית מחורצת יהלומים, מסגרת מוצקה ומשענת רגליים חזקה. שולחנות אלה מציעים רהיטים איכותיים ומיועדים למשך שנים של משחק. הם מגיעים גם עם בונוס מדף תורים לסט שלם של אביזרי משחק.

אם כבר יש לך שולחן ביליארד בטרקלין שלך לשימוש האורחים שלך

או אם תחליט לארח טורניר ביליארד בסוף השבוע, תתפלא מהאתר תנועה מוגברת בבית שלך. שולחן הביליארד ברינגטון 96 כדורים עם שוליים הוא שולחן ביליארד במחיר סביר ואידיאלי לשימוש ביתי או משרדי. אם שולחן הביליארד שלך נדחס לחלל סגור, השחקנים יתקשו שלא o השתמש במקל הרמז כדי לצלם את הצילומים הרצויים שלהם מבלי להסתכן בסטירות לקירות שלך. ביליארד הוא מונח אמריקאי נפוץ לביליארד כיס, בו הכדור נפגע עם קצה של מקל ארוך או דק, וגורם לכדור להתגלגל מהכדור השני ולפגוע בחור או בכיס בקצה המשחק שולחן. שולחן ביליארד או שולחן ביליארד יש בדרך כלל שישה כיסים: אחד בפינת השולחן, כיס הפינה שלו, אחד באמצע הצד הארוך, כיס צד וכיס אמצעי.

שמירה על עמדות מסוימות מפחיתה את העניין ביליארד

האבולוציה המדעית של משיכות חדשות, חקר זוויות ותוצאות (המכונה בז'רגון הביליארד "משחק שולחן עליון") והופכת את המשחק למונוטוני יותר מאשר כאשר שניים מניפולטורים מיומנים מתחרים זה בזה.

 

תפריט נגישות