שיפוץ מבנים מסוכנים

חקירה שנערכה לאחרונה בקנזס סיטי ביקון מצאה שבבניינים המסוכנים של העיר מופיעים יותר מ-360 נכסים, מה שאומר שיש להם הפרות קוד שהופכות אותם לא מתאימים מבחינה מבנית למגורים או לעבודה.

פרויקטי בנייה עשויים לכלול הקמת בניין חדש או שינוי, שיפוץ, שיפוץ או שיפוץ של מבנה קיים מיושן או פגום וחומרים נלווים, לרבות כל הריסה חלקית או מלאה.

לדוגמה

חוק הדיור הנטוש של מיזורי מאפשר לקבוצות שכונתיות ללא מטרות רווח לקחת בעלות על רכוש נטוש, כגון מבנים מסוכנים, אשר לאחר מכן יכולים להקל על תיקונים. מידע זה יסייע לקבלנים ולבעלי מבנים לתכנן פרויקטים של שיפוץ ושיפוץ שעלולים לסכן איטום וחומרי בניין אחרים שעלולים להיות מזוהמים עם PCB. מידע זה מדגיש אמצעי זהירות ושיטות עבודה מומלצות לתיקונים או שיפוצים בבניינים ישנים המשתמשים בחומרי בנייה המכילים PCB אך אינם מתוכננים להידחות. בבקשה להיתר בנייה על הבעלים לציין את עלות ההריסה או עלות החומרים והעבודה להשלמת השיפוץ.

AAAAAA (1) AAA אם בניין או מבנה בכפר נחשבים כ"בניין מסוכן" או במצב לא בטוח

מפקח ממחלקת ביקורת מבנים ו/או אכיפת קודים חייב לשחרר ולהודיע על כל המסמכים מחזיקים או יחידים בעלי האינטרס שלהם, כפי שמעידים מסמכים הרשומים במשרד רשם העסקאות של המחוז, ועל ידי אנשים שבבעלותם בבירור המתחם. כאשר מתבצעות עבודות שיפוץ או תיקון עם יישום אפשרי של חומר מילוי המכיל PCB וחומרי בניין אחרים, יש לנקוט באמצעים מתאימים על מנת למזער את התפשטות האבק במהלך תיקונים ו/או תיקונים. אמצעי הגנה לתושבי הבניין ולצדדים שלישיים הם קריטיים כאשר פרויקט שיפוץ ושיפוץ עלול לשבש חומרים שעלולים להיות מסוכנים.

נכון ל-25 ביוני, 49 נכסים המסווגים כמבנים מסוכנים נמצאים בליקינס, המיקוד עם המספר השלישי בגובהו של מבנים מסוכנים בקנזס סיטי. אם הנכס יתברר כמכריע, העירייה תהרוס את הבניין.

אבל בגלל שהבניינים האלה נמצאים במצב רדום ונרקבו במידה רבה יותר

חלק מהבעלים לא ניתן למצוא בשום מקום. בהיעדר בקרות מחמירות, מחסומים של בעלים מחוץ למדינה שאינם רגישים ואינם משתפים פעולה עם צוותי בנייה מסוכן עלולים לגרום לכך שרכוש מסוכן נשאר בקרבת מקום. ביקון מצאה גם שהבניינים המסוכנים הללו נוטים להתרכז באזורים עם יותר שחורים והכנסה נמוכה יותר של משקי בית כמו Leakins, כולל מזרחית לשדרת Troost, הפער הכלכלי והגזעי של קנזס סיטי עקב מדיניות דיור גזענית היסטורית. ...
למידע נוסף על שיפוץ מבנים מסוכנים נא לגשת לאתר shipootz.co.il

AAAAAA (2) קצין AAAA Codex או נציג ראש העיר מורשה להרוס

לתקן או לגרום להריסה או תיקון של מבנים מסוכנים, לא גמורים או נטושים בתוך הכפר. עמותת שכונת ליקינס ועוד כמה קבוצות שכונתיות השתמשו במסמך כדי לתפוס מבנים מסוכנים ונטושים מבעלים מחוץ למדינה שנמלטו מרכוש רפאים. לדבריו, עדיף לתת עדיפות לתיקון מבנים מסוכנים וריקים מאשר להרוס אותם. כל בעל או סוכנו לא יהיו חוקיים לתחזק או לתחזק כל מבנה או מבנה או כל חלק ממנו במצב לא בטוח או מסוכן.

שריפות רבות ויקרות בבניינים בבנייה מדגישות את הצורך בשימוש רב יותר ב-NFPA 241

תקן הבטיחות לבנייה, הסבה והריסה, כדי לטפל במגוון סיכונים נלווים. בכל פעם שיעלו חומרים למדרכה, ללא קשר לגובה המבנה או למרחק האופקי בין המבנה למדרכה. כל אתר בנייה הוא ייחודי ומציב מספר אתגרים.

עם זאת, יש להסיר את סוכך המדרכה לאחר השלמת עבודת התכנון הנלוות. ציוד למטבח הוא הגורם העיקרי לשריפות באתרי בנייה וציוד חלוקת חשמל ותאורה הוא הגורם העיקרי לשריפות במתקנים מחודשים.

העיר פילדלפיה או הסוכן שלה רשאים לשלוח מחדש את ההמחאה אלקטרונית לאפוטרופוס לצורך תשלום. במידה והעירייה לא יכולה לקבל תשלום, יבוטלו הרישיון, ההיתר או הבקשה.

תפריט נגישות