קורס עבודה בגובה - מידע על קורס עבודה בגובה

Climb 3285342

מה היא עבודה בגובה?

עבודה בגובה הוא מונח כללי המשמש לתיאור פעילויות עבודה המתבצעות בגובה של יותר משלושה מטרים מהקרקע או משטח אחר מתחת. הקורס מיועד לאנשים שצריכים לבצע את תפקידם בגובה כמו פיגומים, מנקי חלונות, לבנים וחשמלאים.

קורס זה מכסה את היסודות של חקיקת הבטיחות בעבודה בגובה ויספק לך רמת מודעות לסיכונים הכרוכים בעבודה בגובה.

מהם הסיכונים בעבודה בגובה?

עבודה בגובה היא עבודה מסוכנת. זה יכול להיות קטלני אם לא עושים את זה כמו שצריך, וזה לא נדיר שעובדים נופלים מגובה ומתים. קורס זה יעזור לך להבין את הסיכונים בעבודה בגובה, ממה להיזהר וכיצד לעבוד בבטחה.

עובדים שעובדים בגובה צריכים להיות בעלי מודעות לסיכונים שהם לוקחים על ידי בחירה לעבוד בצורה זו. אם הם לא לוקחים את הסיכונים הללו ברצינות, הם עלולים ליפול או להיפצע באתר העבודה.

אנשים רבים מוצאים את עצמם עובדים בגובה על בסיס קבוע. תפקידי העבודה הנפוצים ביותר הכוללים עבודה בגובה הם פיגומים, מנקי חלונות, פועלי בניין ומהנדסי אחזקה.

עבודה בגובה היא פעילות מסוכנת עם סיכונים רבים לרבות נפילות מגובה ופגיעה על ידי חפצים נופלים. נפילות מגובה מהוות כמחצית מכלל התאונות הקטלניות במקום העבודה.

קורס עבודה בגובה יספק לך מידע על הסיכונים בעבודה בגובה ומה לעשות כדי למזער סיכונים אלו.

מניעת החלקות, מעידות ונפילות מעל פני הקרקע

קורס זה הינו תנאי חובה לכל אדם אשר צריך לעבוד בגובה. הוא כולל את הנושאים הבאים:

1) סוגי נפילות

2) גורמים לנפילות

3) סכנות בריאותיות ובטיחותיות

4) מניעת החלקות, מעידות ונפילות

5) ציוד עבודה בגובה

6) ציוד מגן אישי

קורס זה נועד לספק סקירה כללית של הסיכונים והסיכונים הכרוכים בעבודה בגובה. הוא יכסה זיהוי ומניעת החלקות, מעידות ונפילות מעל פני הקרקע. קורס זה מספק גם מידע כיצד לעבוד בבטחה בגובה, לרבות שימוש במעקות בטיחות, במות עבודה, סולמות או פיגומים.

קורס עבודה בגובה מיועד למי שנדרש לעבוד בגובה. הקורס יעסוק כיצד לזהות ולמנוע החלקות, מעידות ונפילות מעל פני הקרקע. הקורס יספק גם מידע כיצד לעבוד בבטחה בגובה כולל שימוש במעקות בטיחות, במות או פיגומים

תפריט נגישות