עורך דין לענייני עבודה וכל הקשור לכך

Digital Marketing 1725340

מה ההבדל בין איגוד לעובד?

דיני עבודה הם תחום מורכב במשפט שלעתים קרובות אינו מובן כהלכה. מאמר זה יבדוק את ההבדלים בין איגוד לעובד.

איגוד הוא קבוצה של עובדים שחברו יחד כדי ליצור ארגון שייצג את האינטרסים שלהם במשא ומתן קיבוצי עם המעסיק שלהם. איגוד רשאי לנהל משא ומתן על שכר, שעות ותנאי עבודה לכל העובדים ביחידת המיקוח. האיגודים מספקים גם שירותים אחרים כגון הדרכה, תוכניות בטיחות והכשרת מנהיגות לחברים.

עובד הוא מי שעובד בהנחייתו או בפיקוחו של אדם אחר במשרה מלאה או חלקית בתמורה לכסף או פיצוי אחר.

דיני עבודה הם מכלול החוקים, הפסיקות המינהליות והתקדימים המתייחסים לזכויות החוקיות של עובדים ומעסיקים. חוק יחסי העבודה הלאומי (NLRA) מגדיר את התהליך שבאמצעותו עובדים יכולים לארגן איגודים, לנהל משא ומתן קיבוצי עם המעסיק שלהם ולנקוט בפעולות קולקטיביות כגון שביתות מבלי לעבור על החוק הפדרלי.

ה-NLRA מבטיח זכויות מסוימות לכל עובדי המגזר הפרטי בארצות הברית כולל:

1) הזכות להקים איגוד או להצטרף לאיגוד קיים;

2) הזכות למשא ומתן קולקטיבי עם מעסיקם;

3) זכות שביתה או כלונסאות;

4) הזכות להימנע מכל פעילויות אלו.

5) נאסר על מעסיקים לנקום בעובדים בגין מימוש זכויות אלו.

מבוא: מיהו עו"ד עבודה?

עורך דין לעבודה הוא עורך דין המתמחה בדינים המכסים את מקום העבודה.

עורכי דין לענייני עבודה אחראים על ניהול מו"מ והסכמים מול מעסיקים וכן לייעץ לעובדים לגבי זכויותיהם וחובותיהם. הם גם מייצגים עובדים בסכסוכים עם המעסיק שלהם, כגון הפסקת עבודה שלא כדין או אפליה.

המונח "דיני עבודה" מכסה מגוון רחב של נושאים, כולל:

- דיני בטיחות ובריאות בעבודה

- משא ומתן קיבוצי

- חוק אפליה

- דיני שכר ושעות

- ניהול הטבות

- דיני עבודה

עורכי דין לעבודה הם עורכי דין המתמחים בדיני עבודה. דיני עבודה עוסקים בזכויות עובדים, איגודי עובדים ומעסיקים. עורכי דין אלו יכולים לעזור לך אם יש לך בעיה עם המעסיק שלך או אם אתה רוצה להקים איגוד.

דיני העבודה מורכבים ודורשים היכרות מעמיקה עם תחומים רבים נוספים במשפט, כגון דיני חוזים, דיני נזיקין, משפט חוקתי ומשפט פלילי. עורכי דין לעבודה עשויים להיקרא גם עורכי דין לעבודה או עורכי דין ליחסי תעשייה.

כיצד למצוא את עורך הדין לעבודה המתאים עבורך

אחת ההחלטות החשובות ביותר שתקבלו כמעסיקים היא בחירת עורך הדין המתאים לייצג את החברה שלכם.

תפקידו של עורך דין לעבודה הוא לייצג מעסיקים בתיקים הנוגעים לדיני עבודה, לרבות אפליה, הטרדה ופיטורים שלא כדין. עורך דין לעבודה יכול גם לייעץ כיצד לבנות בצורה הטובה ביותר את מדיניות משאבי האנוש והנהלים של החברה שלך.

עורך דין טוב לעבודה צריך להיות בקיא בשינויים האחרונים בדיני העבודה וצריך להיות בעל רקורד מוכח של הצלחה בייצוג לקוחותיו.

דיני עבודה הם תחום משפט מיוחד ומסובך. חשוב שתמצא את עורך הדין לעבודה המתאים לתיק שלך. במאמר זה נבחן מספר דרכים בהן תוכל למצוא את עורך הדין לעבודה המתאים לך.

הדבר הראשון שעליך לעשות כשאתה מחפש עורך דין לעבודה הוא לחפש באינטרנט. ישנם אתרים רבים המפרטים בהם את עורכי הדין ותחומי העיסוק הספציפיים שלהם. אתה יכול לחפש עורכי דין גם בקרבת מקום, אם אפשר להיפגש איתם באופן אישי, או אפילו לשכור אותם מרחוק באמצעות צ'אט מקוון או שיחת טלפון. אתה יכול גם להתקשר ללשכת עורכי הדין במדינה שבה עורך הדין עוסק במקצועו ולשאול על כישוריהם אם הם אינם רשומים באתר כלשהו.

כדאי גם לשקול לשכור "

מהו היקף העיסוק של עורך דין עבודה?

עורך דין לעבודה, המכונה גם עורך דין דיני עבודה, אחראי בעיקר על מתן ייעוץ וייצוג משפטי למעסיקים, עובדים ואיגודי עובדים. היקף העסקתו של עורך דין לעבודה הוא רחב מאוד. זה יכול להיות כל דבר, החל מייעוץ למעסיק לגבי השכר או השכר המתאים ועד תשלום שעות נוספות לעובד; מסיוע לעובד להחליט אם להגיש או לא להגיש תביעת אפליה נגד מעסיקו ועד סיוע למעסיקים לנווט באמצעות הסכמים קיבוציים עם איגודי עובדים.

עורכי דין לעבודה עשויים גם לספק ייעוץ כיצד לטפל בצורה הטובה ביותר בהליכי סיום, תביעות הטרדה במקום העבודה, תביעות הפסקת עבודה שלא כדין וסכסוכים אחרים הקשורים לעבודה הכרוכים בהפרת חוזה וסכסוכים לגבי הטבות פרישה.

היקף העסקתו של עורך דין לעבודה הוא לסייע לאנשים בסוגיותיהם המשפטיות הקשורות לדיני עבודה. עורכי דין לעבודה יכולים לסייע בכל נושא הקשור לעבודה, כגון אפליה והטרדה, הטרדה מינית, הפסקת הריון שלא כדין, אפליה בהריון, חופשת משפחה ועוד.

עורך דין בכלל הוא אדם שהתחנך במשפטים ועוסק בו כמקצועו. עורכי דין מוסמכים לייעץ לגבי יישום החוק בנסיבות ספציפיות.

תפריט נגישות