סוגי מתקני תצוגה לחנויות

מתקני תצוגה לחנויות

כל בעל עסק שמחזיק מוצרים בחנות, צריך לדעת שעליו להציג אותם בתצוגה אטרקטיבית.
כך יהיה אפשר למשוך עוברים ושבים להיכנס לחנות ולהתעניין במוצרים המוצעים לרכישה.
כמו כן, מתקני התצוגה גם מקלים על הלקוחות הנמצאים בחנות במציאת המוצרים שהם מחפשים.
אגב, השימוש במתקני תצוגה צריך להיות לא רק בתוך החנות אלא גם בחלון הראווה של החנות.
ידוע שזהו כרטיס הביקור של החנות והרבה פעמים התצוגה בחלון הראווה היא שתקבע אם מישהו ייכנס לחנות או לא.

אנחנו מזמינים אתכם להצטרף אלינו לסקירה קצרה ומעניינת, בה תוכלו להכיר את כל סוגי המתקנים המיועדים לתצוגת מוצרים בחנות.

אלו הם מתקני התצוגה שכדאי שתכירו

להלן סוגי סטנדים לחנויות ומתקני תצוגה:

  • חדרי ארונות ומדפים - לא משנה אם מדובר על חנות ספורט, חנות בגדים או חנות נעליים, מדפים וארונות יהיו הבסיס לתצוגה מוצלחת. ההמלצה היא לבחור כאלה שיתאימו למוצרים שיש בחנות. כיום, יש מבחר גדול של מערכות מדפים או חדרי ארונות מודולריים.
  • מערכות כבלים וצינורות - איזה מתקן תצוגה ייחשב למתקן אידיאלי וטוב? מתקן שיספק במה למוצר או המוצרים הנמצאים עליו. היתרון שיש במערכות כבלים וצינורות נעוץ בכך שהם מספקים תצוגה מינימליסטית ולא עמוסה וכל מוצר שנמצא עליהם, מוצג בצורה מובלטת ומושכת. את מערכות הכבלים והצינורות תוכלו לשלב עם מדפים מכל מיני סוגים. כמו כן, תוכלו גם לשנות את מיקומם, להזיז אותם ולפרק במידת הצורך.
  • מערכות שילוט וקידום מכירות - השילוט נכנס גם הוא כחלק משמעותי ממערך התצוגה שיש בחנות. באמצעות שילוט, ניתן לתת מידע על הפריטים המוצגים בחנות, ניתן לכוון את הלקוחות לפריטים ובכלל השילוט מסייע גם למוכרים בחנות שכן הם אינם צריכים לבזבז זמן על מתן מידע ללקוח שכן המידע מצוין בשילוט. מומלץ מאוד להתקין מערכות שילוט שיהיו מעוצבות וכאלה שישתלבו בצורה נכונה עם הארונות, המדפים ומתקני התצוגה הנוספים שיש בחנות. כך יהיה אפשר לצור תצוגה אסתטית וגם אחידה.
  • מערכות תלייה - כאשר מדובר על חנות בגדים, מערכות תלייה הן חלק בלתי נפרד והן מהוות את מתקן התצוגה העיקרי שיש בחנות. באמצעות מערכות התלייה, אפשר לסדר את קולקציית הבגדים בצורה נגישה וגם נוחה וכך לשפר משמעותית את חווית הלקוח בחנות.
  • מערכות מיוחדות לסוג מוצרים ספציפי - יש סטנדים המותאמים לסוג מסוים של מוצרים.
    לדוגמה, סטנדים עבור משקפי שמש, סטנדים לנעליים ועוד.

איפה רוכשים מתקני תצוגה לחנויות?

כיום, יש מספר חברות בארץ המשווקת מתקני תצוגה לחנויות. מומלץ לבדוק עליהן המלצות, לבדוק איזה סוגים של מתקני תצוגה יש ברשותן וכמובן לבדוק גם את המחירים המבוקשים. הכי חשוב הוא לבדוק שמתקני התצוגה הם איכותיים ועמידים וכך יהיה ניתן להנות מהם לאורך זמן.

תפריט נגישות