ניקוי ריפודים לרכבים

שפשפו את מושב הבטיחות בתנועות קצרות, במיוחד אם אתם מגיעים באזורים מלוכלכים או מלוכלכים במיוחד. השתמש במטלית מיקרופייבר לחה או במגבת כדי להסיר לכלוך ולשטוף את האזור ולאחר מכן במגבת מיקרופייבר נקייה ויבשה כדי להסיר עודפי מים ולסחוט לכלוך. השתמש במברשת כדי לשפשף את תמיסת הניקוי לאחר ריסוסה על המושב.

 

המומחים המבריקים שלנו ישמרו על ריפוד המכונית שלך ללא תחרות הודות ל-doronclean

ציוד העל שלנו מסיר אלרגנים, חיידקים ולכלוך מהשטיחים והריפודים של המכוניות שלך, משאיר אותם רעננים, נקיים וטובים כמו חדשים, ללא שאריות סבון.

אתה יכול להימנע מניקוי רציני על ידי שאיבת אבק באופן קבוע את פנים המכונית שלך וגם לבדוק מוצרי ניקוי שונים על ידי הנחתם תחילה במקום חשוך כגון בתא המטען של מכונית או מתחת למושב.
למידע בתחום של ניקוי ריפודים לרכבים עליך לגשת לאתר doronclean.co.il

אתה תמיד יכול לקנות חומר ניקוי בדים ספציפי או ליצור פתרון משלך

זכור שאמנם הפתרון שלך עשוי לא להיות חזק כמו אחד שנקנה בחנות, אבל רוב המושבים לרכב ממילא אינם זקוקים לכימיקלים קשים - אתה יש כמה אפשרויות אם אתה רוצה לעשות חומר לניקוי בדים.

אנשים מסתכלים על כל החומרים הללו וחושבים שכל חומר דורש סוג אחר של מנקה ריפודים (והיצרנים יותר מאשמחים למכור לכם מוצר נפרד לכל סוג חומר)

כאשר למעשה מוצר איכותי הוא הכל מנקה למטרות אלו שקיים ויכול לנקות כמעט כל דבר בתוך המכונית שלך. למרות מה שלמדתם על ניקוי ריפודי רכב, שימוש בשמפו איכותי לרכב לא יגרום לפתע לריפודי הרכב או השטיחים שלכם למשוך לכלוך.

זה אומר שמוצרי ניקוי עלולים להטעות אותך על ידי התמודדות עם כתמים על ריפוד; ברגע שהכתמים האלה מתיישבים

מוצרי ניקוי מסורתיים לא יעזרו להסיר אותם. למרבה המזל, קל יחסית להסיר כתמי מים על פנים הרכב ולהשתמש בחומרים זולים שאולי כבר תשתמשו במזווה.

לפני שתוכל להיפטר מכתמים על המושבים והפנים של המכונית שלך

עליך להסיר את כל הפסולת והחפצים האישיים מהמכונית ולשאוב את כל משטחי המכונית שלך. הדבר הראשון שאתה צריך לעשות לפני שאתה הולך למושבים באופן אישי הוא להשתמש בשואב אבק כדי להיפטר מכל מיני לכלוך, אבק ופסולת בתוך המכונית שלך. כדאי להשתמש בשואב האבק לא רק על המושבים, אלא גם על שאר החלקים הפנימיים של הרכב שלך.

כשתסיים

החלף את השטיחים וכיסויי המושבים ואז החזר את מושבי המכונית ופריטים אחרים שהוסרו למקום שבו הם נמצאו. נקה את לוח המחוונים, חגורות הבטיחות וחלקים פנימיים אחרים של הרכב שלך עם מוצרי הניקוי הקיימים שלך. ניקוי יסודי של מושבי רכב (עור, ויניל או בד) יפחית ריחות לא רצויים ויעניק לפנים הרכב שלך מראה נקי ורענן. ניקוי ושמפו של שטיחים / שטיחים לרכב שלך יהיה קל יותר מאשר מושבי רכב אמיתיים.

חלק מסוגי הכלים השונים הדרושים לניקוי הריפודים של המכונית כוללים מנקי שטיחים

מנקי חלונות, סמרטוטים, מגבות נייר, מברשות ושואבי אבק. מדלל צבע יכול להיות יעיל בהסרת הכתמים הקשים ביותר מריפוד - רק הקפד לבדוק זאת קודם - כימיקלים יכולים לשנות את צבע הבדים מסוימים.

 

תפריט נגישות