מנעולן מורשה ומוסמך

על אדם פרטי, שותפות או חברה המעוניינים לקבל רישיון מנעולן לציין בבקשה את מי שינהל את העסק באופן יומיומי. עורך דין עובר את בחינת BAR, קבלן חייב לעבור מבחן בנציבות הרישוי של המדינה, ומנעולן שיחליט להוכיח את כישוריו יהפוך למורה מנעולן מוסמך.

 

כדי להפוך למנעולן רשום מוסמך, עליך לעבור בחינה המודדת ידע בעשר קטגוריות חובה, הכוללות קודים וחומרה מקודדים, תחזוקת צילינדר, זיהוי מפתח ריק, שכפול מפתחות, העתק מפתחות, טכניקות מקצועיות לפתיחת מנעולים, פונקציות נעילה, תחזוקת מנעולים. מנעולים ומנעולים בסיסיים לארונות, רהיטים ותיבות דואר. כדי לקבל הסמכה, ללא קשר לדרישות הממשלה, מנעולנים מתחילים חייבים לעבור בחינה בעשר קטגוריות חובה ולפחות שתי קטגוריות אופציונליות. ובאופן כללי, אתה צריך להיות בעל תעודה או התמחות מנעולן מאושרת כדי לקבל רישיון. לאחר השלמת הכשרתך כמנעולן, עליך לצבור ניסיון בתחום זה על מנת לקבל את הרישיון.

 

כדי לעסוק במנעולנות כמקצוע, אתה יכול לקחת הכשרת מנעולן במכללות קהילתיות, איגודי מנעולן כגון TLA, או בתי ספר מקצועיים. חלק מתכניות ההכשרה למנעולנות יכולות להסתיים תוך שלושה חודשים בלבד, וייתכן שמצבך יאפשר לך לעבוד כמנעולן מיד. הכשרת מנעולן תכלול בעיקר הכשרה מעשית, ומדינות הדורשות רישיון מנעולן ידרשו מספר שנים של הכשרה של אחד על אחד. כדי להפוך למנעולן, אתה צריך לעבור בדיקת בטיחות ואבטחה בסמים, הכשרה לא רשמית או רשמית, ולקבל את כל הרישיונות והאישורים הדרושים למדינתך.

הסמכת מנעולן יכולה ללבוש צורות רבות

תלוי היכן בעל המקצוע רוצה להמשיך את הקריירה שלו. ישנן מספר מערכות הסמכה למנעולנים בארצות הברית. מדינות רבות דורשות מנעולנים לקבל רישיון סחר, והסמכה מרצון יכולה להוכיח ללקוחות שמנעולן עומד בסטנדרטים גבוהים של הכשרה וניסיון. בחלק מהמדינות, מנעולנים צריכים לעבור רק בדיקת רקע פלילי, אך באחרות, מנעולנים חייבים לעבור קורס הכשרה מאושר ולעבור בחינת רישיון.

דרישות השכלה בישראל

ישראל ובמדינות רבות אחרות, מנעולנים חייבים לקבל רישיון מדינה לפני שהם יכולים לעבוד באופן חוקי. ברוב המדינות הללו, אתה יכול לעבוד כשוליה מנעולן או עוזר לצבור ניסיון ללא רישיון אם אתה בפיקוח מנעולן מורשה. ייתכן שהמדינה שלך תצטרך לעבוד עבור מנעולן קיים במשך מספר שנים, מכיוון שהדרישות משתנות ממדינה למדינה.
למידע נוסף על מנעולן מורשה ומוסמך נא לגשת לאתר manulan-hashalom.co.il

אם חברתך מספקת שירותי מנעולנות בלבד

תוכל להגיש בקשה לרישיון קבלן מנעולן למגורים. עליך להיות בעל רישיון מנעולן כדי לתקן, לתקן, להתקין, לבדוק, לפתוח ולסגור את המנעולים שלך בצורה מכנית. בטקסס, מנעולנים מוסדרים על ידי מחלקת בטיחות הציבור של טקסס, שירותי רגולציה-לשכת אבטחה פרטית (PSB), אז אתה צריך לקבל רישיון כדי להיות מנעולן.

כל המנעולנים צריכים לשקול הכשרה

כדי למלא תפקיד זה, אך דרישות ההכשרה משתנות ממדינה למדינה. נקודת התחלה טובה היא להתייעץ עם ארגון המנעולנים המקצועי המתחיל באיגוד המנעולנים המאוחד של אמריקה (ALOA) כדי לקבל אפשרויות הכשרה מאושרות והדרישות של המדינה שלך. לכל מדינה יש דרישות משלה למנעולנים, לכן חשוב למצוא מידע זה תחילה.

הממשלה מבצעת מבחני יכולת והערכות טכניות של אנשי מקצוע מסורים במנעולני רכב

מנעולנים כלליים, מנעולנים מיוחדים, בקרת כניסה אלקטרונית ותחזוקת כספות וכספות. אם אתה רוצה לזכות בהסמכת הרישוי, תצטרך לעבור בחינת מנעולן המנוהלת על ידי ארגון סחר. מנעולנים רשומים יכולים גם לזכות בהסמכה על ידי השלמת קורס מנעולן בסיסי בן חמישה או שישה ימים של ALOA ולאחר מכן העברת בחינה בסוף הקורס.

 

מבקשי מנעולן חייבים לקבל את טביעות האצבע שלהם ממרכז הרישוי של המחלקה לענייני צרכנות 

ישראל דורשות כיום בדיקות רקע כחלק מדרישות הרישוי של מנעולן המדינה. בעוד רישום מנעולן בישראל עבור תמורת כמה שקלים הוא כבר הפחות מכביד מבין המדינות עם הדרישה הזו, מכון הצדק מציין שרוב המדינות אינן דורשות רישיונות מנעולן, כולל כל המדינות השכנות, כולל נברסקה.

שוב

יש לך את כל הזכות לבקש רישיון ממנעולן, אך מכיוון שלא כל המדינות דורשות רישיון מנעולנים על פי חוק, זה לא תמיד אפשרי. לכן, לפני שתבזבז זמן רב בחיפוש אחר מנעולן מורשה באזור שלך, בצע חיפוש מהיר כדי לראות אם אתה גר במדינה מורשית או לא. אם אין לכם רישיון, עדיין תוכלו לחפש סימני חוקיות באתרי המנעולן.

לקבלת הסמכה במערכות אבטחה ובקרת כניסה אלקטרוניות

מומלצות תעודות מנעולן אלקטרוני. יש סיבה ברורה לכך שהסמכת מנעולן חשובה: מנעולנים ומומחי אבטחה יודעים לקבל גישה. לא משנה באיזה מסלול תבחר להיות מנעולן ולהמשיך את ההכשרה שלך, אתה צריך לדעת שלא תהיה מנעולן בעל הכשרה מלאה עד שתסיים את הכשרת המנעולנות הבסיסית.

 

תפריט נגישות