מה זה NFT?

Who 2985525

NFTs הם נכסים דיגיטליים המייצגים אובייקטים בעולם האמיתי כגון אמנות, מוזיקה, פריטי משחק וסרטונים. Tokens Non-Fungible (NFT) הם נכסים דיגיטליים ייחודיים המייצגים בעלות על אובייקטים בעולם האמיתי כגון יצירות אמנות, קטעי וידאו, מוזיקה ועוד. NFTs הם אסימונים דיגיטליים ייחודיים, שרובם משתמשים ב-Ethereum blockchain כדי להקליט דיגיטלית עסקאות.

Tokens Non-Fungible (NFTs) נוצרים ומוחלפים במטבע קריפטוגרפי

שהוא מטבע דיגיטלי עם מפתח הצפנה, בדרך כלל בצורה של מחרוזת אקראית של מספרים. NFTs פופולריים היום מכיוון שהם מספקים שוק יחיד לנכסים דיגיטליים, ואפילו חברות יוצרות NFT משלהן כחלק מתמהיל השיווק שלהן.

אסימונים שאינם ניתנים לשינוי אינם נסחרים בבורסות קריפטוגרפיות סטנדרטיות

אלא נרכשים או נמכרים בשווקים דיגיטליים כגון Openbazaar או Decentraland LAND שוק המשחקים הווירטואליים. עבור פריטי אספנות קריפטו, כגון פריטי אספנות CryptoKitties, ניתן להשתמש באסימונים שאינם ניתנים לשינוי עבור נכסים דיגיטליים שיש להבחין ביניהם כדי להוכיח את ערכם או נדירותם.

Tokens Non-Fungible (NFTs) הם נכסים דיגיטליים

כגון פריטי אספנות, משחקים, יצירות אמנות ונכסים וירטואליים, שניתן לסחור בפלטפורמות בלוקצ'יין כגון Ethereum, OpenSea, Rarible, Axie Marketplace או NBA Top Shot Marketplace, עם ייצוג חתימה דיגיטלית של בעלות. נכסים. ברמה הבסיסית, NFT הוא נכס דיגיטלי המקשר בעלות על אובייקטים פיזיים או דיגיטליים ייחודיים, כגון יצירות אמנות, נדל"ן, מוזיקה או וידאו. NFT הוא ערך ב-blockchain של מטבעות קריפטוגרפיים (ספר חשבונות בלתי משתנה שיכול להקליט יותר מסתם מטבעות וירטואליים) המייצג קטע של מדיה דיגיטלית.

Tokens Non-Fungible (NFTs) הם יחידות של נתונים המאוחסנות ב-blockchain (ספר חשבונות דיגיטלי) ויכולים להיות אובייקטים דיגיטליים ייחודיים כגון יצירות אמנות

אסימונים לא ניתנים לשינוי או NFT הם חלקי תוכן דיגיטלי המחוברים לבלוקצ'יין, מסד הנתונים הדיגיטלי שעומד בבסיס מטבעות קריפטוגרפיים כמו ביטקוין ו-Ethereum. NFT, ראשי תיבות של Non-Fungible Token, היא יחידת נתונים ייחודית המשתמשת בטכנולוגיה על מנת לאפשר רישום ואימות של תוכן דיגיטלי (מסרטונים ועד שירים ותמונות) ב-Cryptocurrency blockchains (בעיקר Ethereum).

NFTs הם מזהים ייחודיים שיכולים להוכיח בעלות על נכסים דיגיטליים

כמו מטבעות קריפטוגרפיים, NFTs מונפקים על blockchain, ולכל NFT יש חתימה דיגיטלית ייחודית משלו, המאפשרת לבעלים לאמת את הבעלות והאותנטיות של ה-NFT. בניגוד לרוב הפריטים הדיגיטליים שניתן לשחק ללא הגבלת זמן, לכל NFT יש חתימה דיגיטלית ייחודית, מה שאומר שהוא ייחודי.
למידע נוסף אודות מה זה NFT? עליך לגלוש לאתר nftisraeli.co.il

במובן המשעמם והטכני הזה שכל NFT

הוא אסימון ייחודי ב-Ethereum blockchain. מה שאתה צריך לדעת NFTs הם אסימונים קריפטוגרפיים ייחודיים שקיימים ב-blockchain ולא ניתן לשכפל אותם. כמו מטבעות קריפטוגרפיים, NFT נסחרים דרך הבלוקצ'יין וניתן לקנות ולמכור אותם באמצעות Ethereum, המטבע הדיגיטלי השני בגודלו בעולם אחרי הביטקוין.

כמו מטבעות קריפטוגרפיים

NFTs מכילים גם מידע בעלים לזיהוי קל והעברה בין מחזיקי אסימונים. NFTs נרשמים בפנקס דיגיטלי בדיוק כמו מטבעות קריפטוגרפיים, כך שיש רשימה של בעלים. NFTs רשומים בצורה מאובטחת בבלוקצ'יין, אותה טכנולוגיה כמו מטבעות קריפטוגרפיים, מה שמבטיח שהנכס הוא יחיד במינו. NFTs הם ייצוגי נכסים דיגיטליים המשווים לדרכונים דיגיטליים מכיוון שכל אסימון מכיל זיהוי ייחודי שאינו ניתן להעברה כדי להבדיל אותו מאסימונים אחרים.

לדוגמה

NFTs אידיאליים לייצוג דיגיטלי של נכסים פיזיים כגון נדל"ן ואמנות. בעוד של-NFT עשויים להיות יישומים מעשיים רבים בעתיד, כיום הם משמשים בעיקר באמנות דיגיטלית. NFTs יכולים לייצג קבצים דיגיטליים כגון אמנות, אודיו, וידאו וצורות אחרות של עבודה יצירתית.

ניתן להשתמש ב-NFTs

כדי להרכיב יצירות דיגיטליות כמו אמנות דיגיטלית, רכיבי משחק וידאו וקובצי מוזיקה. NFTs יכולים להיות גם שימוש בלעדי בשמות עבור קרקע, בגדים דיגיטליים או ארנקי מטבעות קריפטוגרפיים בסביבת עולם וירטואלי. בקיצור, NFTs מספקים תעודת אותנטיות שנוצרת על ידי בלוקצ'יין עבור נכסים דיגיטליים או יצירות אמנות. מכיוון שהערך של NFTs נקבע במידה רבה על ידי השוק והביקוש, ניתן לקנות ולמכור אותם כמו צורות אחרות של אמנות פיזית.

NFT נקנה ונמכר דרך האינטרנט ומהווה הוכחה דיגיטלית לבעלות על פריט מסוים

למעשה, ניתן להשתמש ב-NFT כדי לייצג בעלות על כל נכס ייחודי, כגון מסמך עבור אובייקט בתחום הדיגיטלי או הפיזי. הם יכולים להחזיק רק בעלים רשמי אחד בכל פעם והם מוגנים על ידי Ethereum blockchain - אף אחד לא יכול לשנות את רשומת הבעלות או להעתיק/להדביק NFT קיים חדש. לרוב ה-NFTs יש מאפיינים ייחודיים והם יכולים להיות מורכבים מכל סוג של תוכן דיגיטלי כגון תמונות, אמנות, מוזיקה, GIF או קטעי וידאו. הם כל כך מגוונים שהם יכולים אפילו לכלול ציוצים וממים בשוק ה-NFT.

NFTs נסחרים לפעמים באינטרנט במחירים אסטרונומיים

וחברות גדולות קופצות כעת על העגלה כשהאסימון מוצא את דרכו לכל דבר, החל משוק האמנות ועד למשחקי וידאו. אלה שאולי תוהים מדוע כל כך הרבה כסף מושקע על אסימונים שאינם ניתנים לשינוי (NFTs) שואלים על התעלומות שנפתרו. בשבוע שעבר מכרה כריסטי'ס את יצירת האמנות הראשונה שלה ב-NFT תמורת סכום עתק של 69.3 מיליון דולר - קולאז' של תמונות של האמן הדיגיטלי ביפל - והאסימון הבלתי ניתן לשינוי משך לפתע את תשומת הלב של העולם. NFTs עשויים (או אולי לא) להרוויח הרבה כסף למישהו בעתיד (עוד על כך בהמשך).

תפריט נגישות