מדריך לטיפול בגינה ביתית

חלק מהצמחים שלך צריכים לגזום במהלך תקופת המנוחה שלהם, במיוחד אם יש לך גינה רב שנתית בגינה, כגון עצי פרי. צמחים שנתיים הם צמח העונה אם יש לך התחלה מאוחרת ואתה רוצה למלא את האזור סביב גינת הפרחים שלך.

חפש מקום להשתלות ופקח עין על צמחים מבוססים כשהם מתפשטים

מצא מקום מתוק באדמתך לצמח גינה שלם בחלל מצומצם שבו עשבים יכולים לחדור. לצמחים שאתה מייצר תהיה השפעה, אך לא יהפכו צפופים מדי, או שתלחץ על צמחים שגודלו במזיקים בתנאים אלה.

קנית עציצים באינטרנט

חנות פרחים עפולה

לפני שתילת הצמחים שלך

הוסף מאלץ מסביב כדי לשמור על קרירת האדמה, עשבים שוטרים שומרים מים וקומפוסט עוזר לשפר את איכות האדמה שלך. הקפד לשים מאלץ בגודל 2 אינץ 'בגינה שלך כל שנה לפני השתילה. השתמש בגידול או כל סוג של מאלץ לגידול בגינה, או הוסף סלפי לאזורים שנחפרו תוך כדי הכנה לשתילה.

חשוב לוודא שאתה משתמש בקרקע הטובה ביותר לגינתך והדרך הטובה ביותר לברר כיצד למדוד זאת

היא לבצע בדיקת קרקע. כך תוכלו לקבוע את ערך ה- pH של הקרקע, עד כמה האדמה חומצית (המכונה גם חומצית, בסיסית או מתוקה) ועד כמה הצמחים שלכם מסוגלים להסיר ממנה חומרים מזינים. ערכות ניסוי לרצפה לגינון ניתן למצוא בחנויות DIY.

למעט צמחי מיכל (ויש רבים מהם)

יש כמות אדמה מוגבלת שצריך להשקות באופן קבוע. צמחים הדורשים צמיחת מים ואור שמש חייבים להשקות בכל שטח הגינה שלכם, והשקיית יתר יכולה לעודד גידול עשבים בלתי רצוי. הימנע מתן הפתוגנים הרבים באדמה ובאוויר מהסביבה שהם אוהבים באמצעות שיטות השקיה המגבילות את הלחות לצמחים ועלים.

חיפושיות ומחלות רבות שעלולות לפגוע בצמחים פחות שכיחות כאשר הצמחים נמצאים במתח, ואספקה טובה של שמש, מים וחומרים מזינים יכולה להפחית קשיים אחרים בגינון.

סוג הקרקע שיש לך בגינה שלך משפיע על כמות המים הזמינה לצמחים. פתוגנים רבים באדמה ובאוויר זקוקים למים כדי לזוז, לצמוח ולהתרבות. השקיית הגינה שלך היא דבר טוב אך יש להשקות מחלות רבות לפני שהצמחים אתה משקה הבדל גדול.

לכל גינה תהיה דרישת מים שונה בהתאם למקום שבו הוא נטוע. וודא לגינה החדשה שלך יש גישה נוחה למקור מים. שקול כיצד להיכנס לגינה כשאתה בוחר, משקה ומטפל בצמחים שלך.

גינון מוצלח מבוסס על שימוש בצמחים המתאימים לאזור ולמיקום שלך. אתה יכול לשים צמחים אוהבי צל כמו אזליאות בשמש מלאה, והם גדלים ומדביקים מחלות וחרקים.

אתה יכול להצל על כל חלק בגינה שלך או לאחסן אותו עבור ירקות עונתיים קטנים ומגניבים. יש לי צמחי הדס, רק חלק מהם בצל. אם בלתי נמנע צל בחלק אחד של הגן, עליך לחסוך חלק זה עבור ירקות בעונה קרירה המעריכים צל כאשר מזג האוויר מתחמם.

לשתול ירקות גבוהים כמו שעועית קנים, סבכות וגרגרים מתוקים בצד הצפוני של הגן, שם הם לא מקבלים צל רב כמו צמחים קצרים יותר.

בדוק שלטי צמחים ושאל את צוות מרכז הגינות המקומי שיעזור לך להבין כמה שמש צריך לצמח

סוגי הצמחים שגדלים בצורה הטובה ביותר מוגבלים לפי המיקום, האקלים, העונה וסוג הקרקע אך לגננים יש מבחר רחב של צמחים שיכולים לגדול בכל מקום שהם חיים. למידע ספציפי לשתילה, תוכלו למצוא 100 מתוך הירקות, עשבי התיבול והפירות הפופולריים ביותר במדריכי הטיפוח האישיים שלנו.

במדריך זה לגינת ירק למתחילים

אנו מכסים הכל החל מהקמת גינת ירק מאפס ועד לאופן גידול ושתילת הירקות. בין אם אתם רוצים לגדל כמה עגבניות או ליצור גינת מטבח מן המניין, שיעורי בית בטיפול בצמחים וקציר הצמחים שלכם הם בעלי ערך רב. נטיעת גינת פרחים לא צריכה להיות מרתיעה אם תחליט לגדל זרעים וצמחים צעירים.

הטיפול בגינה שלך מסתכם בטיפול בצמחים ובאדמה שלך. היכונו לטפל בהם לאורך כל עונת הגידול. קצת תכנון והתחשבות בבריאותם ואריכות החיים לטווח הארוך של שניהם יעניקו לכם גינה וגן מעוררי קנאה ליהנות כל השנה.

במהלך העונה החמה, יש לזרוע ולזרוע זרעים בגינה כאשר טמפרטורת הקרקע מגיעה ל -60 מעלות. צמחים שהוקשו בבית - צמחים שהתחילו בבית מול הגן בסיום.
על מנת לקרוא עוד פרטים נוספים אודות מדריך לטיפול בגינה ביתית יש לגלוש לאתר rootshopping.com

הרכב האדמה והפוריות הטבעיים ממלאים תפקיד בכמה צריך צמחי דשן נוספים

דשן נוזלי יכול לשמש לגינות פירות וירקות כמו גם לצמחים אחרים הדורשים חיזוק תזונתי. דשן יבש יכול לשמש גם כאמצעי לשיפור פוריות האדמה המוכנה לשתילה ולהגדלת חומרי הזנה לצמחים מבוססים.

צמחים ושורשים זקוקים לאדמת גינה טובה

כדי לייצר ירקות ופירות טובים. התרופפות אדמה במיטה חדשה לפני הזריעה או השתילה עוזרת לשורשים לצמוח ולקבל גישה למים וחומרים מזינים שהם צריכים. כאשר אתה יוצר גינה, אתה מקבל הערכה חדשה לאדמה בריאה וכיצד היא משתפרת משנה לשנה.

 

תפריט נגישות