למה שווה לטוס לקופנהגן?

לא הדרך הטובה והאותנטית ביותר לראות את קופנהגן היא לעלות על אופניים. ישנם מקומות רבים בהם ניתן לשכור אופניים ורכיבה על אופניים היא דרך נהדרת לחקור את רוב חלקי העיר.

את מרכז קופנהגן לא קל לאפיין, אבל בצד החיובי זה טיול עם הרבה מה להציע למי שעושה את הטיול. יש לה שפע של קסם עם מבנים היסטוריים ומדרחוב, והפריפריה שלה מלאה בדנים מודעים לסגנון והמראות המקומיים ששווים מעקף.

אם ברצונך להזמין טיסה מקסטרופ לקופנהגן באמצעות CPH

זו האפשרות היחידה שלך. לאחר שבחרת יעד, הקפד לקרוא את המדריך שלנו לשדה התעופה בקופנהגן למידע מפורט על נסיעות וטיפים מועילים. טיסה ישירה משדה התעופה של קופנהגן (CPH) יוצאת מלונדון כדי לחקור את קופנהגן הקוסמופוליטית.

לפני שאתם עולים לטיסה לקופנהגן

קנו כרטיס CPH כדי לחסוך בעלויות הובלה, דמי כניסה למוזיאונים, אוכל, רכישת מזכרות וכו '. הכרטיס תקף למשך 24 שעות במרווחים של 72 שעות ויכול להיות נרכש עד 10 ימים לפני נסיעתך לקופנהגן. אם שכחתם להזמין את כרטיסי ה- CPH שלכם לפני טיסתכם, אל דאגה, ניתן להשיג אותם במשרדי התיירות בכל שדות התעופה ותחנות הרכבת הגדולות בדנמרק.

הראה את תוצאות הבדיקות השליליות שלך בכתובת www.sundhed.dk או סוכן תעופה לפני שעולה לטיסה לארצות הברית

אזרח אמריקאי יכול לזכות בפטור, שממשלת דנמרק מכנה "מטרה ראויה", לפני שהוא נכנס לדנמרק. החריגה מכסה החזקת רישיון שהייה תקף בדנמרק, השתתפות בפגישות עסקיות, השתתפות בנישואין, הורה או ילד לאזרח דני או מגורים חוקיים בדנמרק.
עבור פרטים נוספים בנושא של לטוס לקופנהגן ולמה שווה לטוס לקופנהגן? כדאי להעיף מבט ב- denmark.co.il

סמן את אתר COVID-19 של ממשלת דנמרק למידע עדכני על מגבלות נסיעה ואמצעים אחרים בדנמרק. אמצעי להכיל את קוביד 19 בדנמרק עשויים להשתנות ללא הודעה מוקדמת.

שגרירות ארה"ב בקופנהגן סירבה להיכנס לדנמרק עבור אזרחי ארה"ב

העיר הדנית המקסימה קופנהגן ממוקמת על האי סילנד ונשקפת ישירות משבדיה. גלה את רוסקילדה, העיר העתיקה המפורסמת ביותר בדנמרק, שהייתה בירת דנמרק בין השנים 960 עד 1536.

קופנהגן הפכה לאחד המקומות הטובים ביותר על פני כדור הארץ

אלא גם לאחד המקומות הטובים ביותר לחיות, נקודה - לא רק למסעדות ברמה העולמית, בתי קפה מגניבים, היסטוריה מרתקת ואוויר מתורבת. זו עיר מדהימה לראות את ההיסטוריה של המדינה, אם זה הקתדרלה של רוסקילדה מהמאה ה -12, מגדל הפעמונים של סנט לורנס מהמאה ה -16 או מוזיאון ספינות הוויקינגים, שם מוצגות חמש ספינות ויקינגיות מקוריות. העיר מארחת גם את פסטיבל המוסיקה הגדול באירופה ביוני, והקתדרלה היא המפורסמת ביותר בדנמרק ואתר מורשת עולמית של אונסק"ו.

זה מרגיש בטוח עבור מיליוני האנשים שגרים כאן, וזו עיר רגועה להפסקות קפה. לאחר הטיסה לקופנהגן תוכלו לרכוב על אופניים או לבקר בפארקים, בטירות, בנמלים ובחופים.

כל אלה שרוצים לחקות את הייג'ה - את הנעימות הדנית ואת מצב הרוח הטוב שמגיעים עם נרות, אוכל מנחם, שיחות טובות וחברת חברים יקרים - כסוג של טוניק נגד הרעות של ימינו.

אוכל בקופנהגן אינו זול

והאוכל הדני לא יזכה בפרסים קולינריים גדולים, אך לא תחמיץ הרבה אם תבשל אוכל בעצמך. ניתן לקחת את ארוחת הצהריים במזנונים ובמסעדות מיוחדות בחצי מחיר. אם אתם מזמינים טיסה לקופנהגן לחופשה בסוף אוגוסט, אל תחמיצו את הנסיעה לחוף הים ופסלי הברונזה בימי הולדת.

הם מחפשים באתרים קטנים אחר חברות תעופה זולות שנוהגות להתעלם מדפי חיפוש גדולים יותר. טיסות לופטהנזה מעניינות, במיוחד A380, אך לא מצאתי אותן מיוחדות במיוחד. למדנו אתרי נופש בים הצפוני, אך ספרי ההדרכה שלנו מציעים מעט פרטים.

כשעזבתי את ארה"ב נציג שירות הלקוחות של JFK גרם לי לקנות כרטיס להחזר בסכום של 2,500 דולר

אך אז גבה ממני סכום שאינו ניתן להחזר של 35 דולר להזמנת הטיסה (ביקשתי זאת באתר איבריה וב טלפון, אך הם סירבו לעזור לי באתר או בטלפון שלי, כך שלא היה ברור שהזמנתי את הכרטיס להחזר). הציעו לי טיסה ל- LGA עם ההגעה, אך לא קיבלתי שובר נסיעה ואמרו לי שעלי להיכנס ל- TMI באחת המעטפות. זו לא הייתה חוויה נהדרת ותהליך לא יעיל שאיש בחברת התעופה לא לקח עליו אחריות.

לאחר ששילמנו עבור כרטיס הלוך חזור ניסינו לתפוס טיסה בטיסה חזרה אך כשהגענו לשדה התעופה התבשרנו שכל המושבים נמכרו

זאת בניגוד מוחלט למטוס ה- SAS הישן, בו טסנו בכיוון ההפוך לטיסה השוויצרית. הגישו לנו את האוכל באופן אישי ונאלצנו לדחוף את האדם על המושב ליד לוח האוכל כדי לקפוץ הלוך ושוב בין השניים בטיסתנו.

תפריט נגישות