לימודים אונליין בישראל

בישראל יש את שיעור ההרשמה הגבוה ביותר לאוניברסיטאות בעולם. ישראל מקיימת יחסי סטודנטים ידידותיים לא רק עם סטודנטים מקומיים, אלא גם עם סטודנטים בינלאומיים. סטודנטים מעודדים ליצור קשרים לכל החיים עם אזרחי ישראל.

מדי פעם מתקיימות מפגשים קבוצתיים שבהם התלמידים יכולים לשאול את המורים שאלות על החומר ולדבר עם תלמידים אחרים הלומדים באותו קורס שנערך בישראל, שהוא אופציונלי אך יש להשתתף בו.

ה- OUI מציע מערכת ייעוץ וליווי לימודי אקדמי המשלים את מערכת ההוראה ומלווה את הסטודנטים בלימודיהם. מערכת ההדרכה נועדה לסייע לסטודנטים לבחור מסלול לימודים, לבחור את הקורס הראשון, להשלים את לימודיהם, לעבור מקורס אחד למשנהו ולפתח את כישורי הלמידה שלהם.

קורסים מקוונים בישראל

אוניברסיטת ישראל משתפת פעולה עם פלטפורמות חינוך מקוונות שונות כדי להציע קורסים ותעודות חינם לישראלים ולמשתתפים בינלאומיים אחרים. מאות קורסים בחינם בפלטפורמת Coursera מציעים גישה לסרטונים לפי דרישה, לתרגילי שיעורי בית ולפורומי דיון בקהילה. קורסים בפלטפורמה של Coursera מוצעים על ידי מרצים מובילים מאוניברסיטאות ועסקים ברמה עולמית, כך שתוכל ללמוד משהו חדש.

קידום קורסים מקוונים.

אפשרויות למידה בישראל

האוניברסיטה הפתיחה בישראל (OUI) היא אוניברסיטה ללמידה מרחוק הפתוחה לקבלה ומציעה לימודים אקדמיים בישראל לסטודנטים. לאוניברסיטה הפתוחה ולאוניברסיטאות ישראליות אחרות יש הסכם המאפשר לסטודנטים להתחיל את לימודי התואר הראשון במסגרת גמישות באוניברסיטה הפתוחה, להשתתף מקוון באשכול קורסים ולאחר מכן להחליט אם להשלים את לימודיהם באוניברסיטה הפתוחה או לעבור מוסד אחר. לאוניברסיטה הפתוחה יש גם תואר שני בתחום בו היא מלמדת, אך היא אינה פתוחה לכולם ואין לה קריטריוני קבלה.

שיטת לימודי הבית שלו מאפשרת לתלמידיו להמשיך להשכלה גבוהה מכל מקום. IsraelX הוא הקונסורציום הלאומי של מוסדות ההשכלה הגבוהה בישראל בראשות המועצה להשכלה גבוהה ומשרד הדיגיטל הלאומי של ישראל.

האוניברסיטה הפתוחה (OUI) מציעה יותר מ- 38,000 סטודנטים מעל 500 שעירוים במדעי החיים, מדעי הטבע, מתמטיקה, מדעי המחשב, מדעי החברה, ניהול, לימודי יהדות, חינוך, מדעי הרוח, פסיכולוגיה, תקשורת, מוזיקה ואמנות בישראל ללמעלה מ- 38,000 סטודנטים. בנוסף למקצועות רווחיים ושווים כמו:

קורס נדל"ן דיגיטלי מניב.

לימודים אונליין בישראל

החינוך המקוון הפך לאחת החלופות הצומחות והפופולריות ביותר להשכלה גבוהה רגילה. אחת הסיבות העיקריות שאנשים בוחרים בקורסים מקוונים היא שהם מאפשרים לך ללמוד בכל מקום בעולם. ישנם קורסים מקוונים בחינם בישראל, בהם תוכל ללמוד ולהיות בעל תעודה באוניברסיטאות המובילות בישראל.

מתוך 280,000 סטודנטים, 38 אחוז לומדים באוניברסיטה, 41 אחוזים רשומים להשכלה גבוהה ו -21 אחוז לומדים בתוכניות למידה מרחוק. ברחבי העולם, 65 מיליון סטודנטים משתתפים כיום בקורסים מקוונים ללא תשלום ותשלום.

מוסדות ההשכלה הגבוהה הינם בסמכות מועצת ההשכלה הגבוהה המאורגנת על ידי שר החינוך ומורכבת מנציגי מדעים וקהילות וכן נציגי סטודנטים. IsraelX היא גם הזרוע הבינלאומית של קמפוס, פרויקט הלמידה הדיגיטלית הלאומית של ישראל, שמטרתו לקדם את החינוך וההכשרה בישראל כדי לצמצם את אי השוויון החברתי ולהאיץ את הצמיחה הכלכלית.

האם כדאי ללמוד דווקא בישראל?

מצא את המידע הטוב ביותר על איך זה ללמוד בישראל. כולל תארים, קורסים המוצעים, אפשרויות קריירה, חיי סטודנטים, יוקר מחיה ועוד. הצטרף לעשרות אלפי סטודנטים מהמכון הישראלי לחקר התנ"ך מרחבי העולם. האוניברסיטאות בישראל מלאות בחופש אקדמי ומנהלי ופתוחות לכל הסטודנטים העומדים בסטנדרטים האקדמיים שלהם.

כדי לקבל תואר, סטודנטים משתתפים בקורס סמינר אחד או יותר בהתאם לתכנית האקדמית על מנת לקבל תואר. בכל קורס התלמידים מסיימים מספר משימות חובה ונבחנים לגמר. בחינות עבודות הסמינריון מבוצעות על ידי צוות אקדמי של אוניברסיטת ישראל.

טאו ממוקמת בבירה התרבותית הפיננסית והטכנולוגית של ישראל. היא חולקת את תל אביב עם רוח הפתיחות והחדשנות הבלתי מעורערת ומתהדרת בחיי קמפוס דינאמיים ופלורליסטים כמו המטרופולין עצמו. מרכז לימודי ישראל הטובים ביותר ומרכז שוסטרמן מוקדשים לקידום הידע וההבנה של ההיסטוריה, הפוליטיקה, התרבות והחברה של ישראל.

תפריט נגישות