התקנת אסלה - כך עושים את זה נכון

Disabled Toilet 548404

תהליך ההתקנה של אסלה יכול להיות מאוד מאיים עבור אנשים שמעולם לא עשו זאת לפני כן. חשוב להצטייד בכל הכלים והחומרים הדרושים מבעוד מועד.

בחלק זה נלמד כיצד להתכונן לתהליך ההתקנה.

התקנת שירותים צעד אחר צעד:

מס' 1 - הסר שירותים קיימים

#2 - התקן שירותים חדשים

#3 - חבר קו אספקת מים

מס' 4 - חבר קו פסולת

מס' 5 - שטוף ובדוק את השירותים

שלב 1 - הכנת האתר

השלב הראשון בהתקנת אסלה הוא הכנת האתר. זה כולל לוודא שהרצפה ישרה ושהיא נקייה מכל חסימות. את ההכנה ניתן לבצע בעזרת הזמנת אינסטלטור בתל אביב.

אם אתה מתקין אסלה חדשה, תצטרך לוודא שצינור הניקוז ואספקת המים נמצאים במקום. אם אתם מתקינים אסלה קיימת, תצטרכו לוודא שיש מספיק מקום כדי שהיא תתאים.

הכנת האתר היא השלב הראשון בתהליך התקנת אסלה. יש ליישר את האתר ולנקות מכל מכשול. אם האדמה מבוססת על חימר או שיש בה אבנים גדולות, יש לדחוס אותה כדי ליצור בסיס יציב להתקנה.

שלב 2 - מיקום האסלה החדשה על הבסיס

יישור הרצפה:

אם הרצפה אינה מפולסת, השתמש בפלס כדי לברר אם יש צורך להתאים אותה. אם הוא לא מפולס, השתמש בשימס או בחומרי מילוי מתחת לצד אחד של בסיס האסלה. אם יש רווחים בין האסלה לקיר, מלאו אותם עם איטום או שפכטל.

התקנת אסלה חדשה:

לאחר יישור הרצפה, עליך למקם את האסלה החדשה על הבסיס שלה. אתה יכול לעשות זאת על ידי אחיזה בשני צידי האסלה ולאחר מכן להוריד אותה באיטיות עד שהיא נחה על בסיסה. ייתכן שתזדקק לעזרה של מישהו אחר עבור שלב זה, מכיוון ששירותים כבדים וקשה להרים בעצמך.
למידע מורחב בתחום של התקנת אסלה - כך עושים את זה נכון באפשרותך לבדוק ב-

שלב 3 - סגירת ניקוזים קיימים וחיבור ניקוזים חדשים

ניתן לחבר את הניקוזים החדשים לניקוז הקיימים על ידי פתיחת מכסה הניקוז הקיים. את הנקזים החדשים מחברים לניקוזים הקיימים באמצעות אטם גומי ומברג.

יש לחבר את הנקזים החדשים לניקוזים הקיימים. יש לסגור את הנקזים הישנים עם חומר איטום מתאים ולכסות את הנקזים החדשים בחומר מגן.

אם אינכם בטוחים כיצד לעשות זאת, התייעצו עם אינסטלטור או חברת ניקוז.

שלב 4 - הוספת ווי וסוגריים לפאנל להרכבת הטנק לקיר

המיכל מותקן כעת על הקיר והגיע הזמן להוסיף את הסוגריים והווים.

הצעד הראשון הוא לוודא שיש לך את סוג התושבת המתאים להתקנת האסלה שלך. הסוגריים הם ברוחב של 3/8 אינץ' או 5/8 אינץ', אז ודא שיש לך את הגודל הנכון עבור ההתקנה שלך. השלב הבא הוא לקדוח חור בקיר עבור כל תושבת שתשמש. הקפד למדוד פעמיים ולקדוח פעם אחת, מכיוון שזה יבטיח שהכל יסתדר כשורה כשיגיע הזמן להרכיב את המיכל.

הטנק מותקן על הפאנל באמצעות סוגרים וווים. התושבת מוברגת לתוך הפאנל ואז המיכל מחובר אליהם עם ברגים.

שלב 5 - חיבור צינור אספקת מים למיכל

זהו השלב האחרון של התקנת האסלה. אם התקנת אסלה בעבר, שלב זה אמור להיות קל. חשוב לחבר צינור אספקת מים למיכל. למטרה זו ניתן להשתמש בצינור גמיש או בצינור קשיח. קל יותר להתקין את הצינור הגמיש אך הוא זקוק לתחזוקה רבה יותר מכיוון שהוא עלול לדלוף אם לא מתוחזק כראוי.

סעיף זה מדבר על תהליך חיבור צינור אספקת מים למיכל.

השלב הראשון הוא לחבר את הצינור לאספקת המים ולוודא שהוא מאובטח. השלב הבא הוא לוודא שאין נזילות מים או טפטופים על ידי בדיקתו עם דלי מים. השלב האחרון הוא לחבר את הצינור למיכל ולוודא שהוא הדוק ומאובטח.

תפריט נגישות