האם אפשר לישון עם שיניים תותבות.

Tooth Replacement 759928

ההשפעות של שינה עם שיניים תותבות

ישנם גורמים רבים שיכולים להשפיע על איכות השינה. ותותבות הן אחת מהן.

שיניים תותבות מותאמות בדרך כלל למטופל לפני הסרת שיניו, והן עשויות לשמש להחלפת שן חסרה או מספר שיניים חסרות. ההשפעות של שינה עם שיניים תותבות תלויות בסוג התותבת, איך לובשים אותה ובאיזה תנוחה אתה ישן.

אנשים מסוימים עשויים למצוא את זה לא נוח ללבוש את התותבת שלהם בזמן השינה, כי זה יכול לגרום לכאבים בפה או בשרירי הלסת כתוצאה מהתכווצות או שחיקה במהלך השינה. זה יכול להוביל לכאבי ראש ובעיות אחרות כמו ברוקסיזם (חריקת שיניים).

אנשים מסוימים עשויים למצוא את זה לא נוח ללבוש את התותבת שלהם בזמן השינה כי זה יכול לגרום לכאב בפה או הלסת

שינה עם שיניים תותבות אינה רצויה. שיניים תותבות אינן מיועדות לשינה וישנן תופעות לוואי רבות לשינה עם שיניים תותבות. שינה עם שיניים תותבות עלולה לגרום לאי נוחות וכאבים בפה, חריקת שיניים, יובש בפה, כאב גרון, ריר, חנק ואובדן שיניים.

הקדמה: בפוסט זה בבלוג, נחקור את התשובה לשאלה, האם אתה יכול לישון עם שיניים תותבות בפה. אנו גם נחקור כמה מהגורמים מאחורי חוסר היכולת לישון טוב לצד עצות ספציפיות כיצד לתקן זאת.

אין תשובה חד משמעית לשאלה. שיניים תותבות נועדו להיות נשלפות, ולכן לא מומלץ לישון איתם בפה.

עבור אנשים מסוימים, שינה עם שיניים תותבות עלולה להוביל לכאב ואי נוחות בפה ובלסת. ולמרות שחלק מהאנשים מוצאים שהתותבות שלהם נשארות במקומן כשהם ישנים, אחרים מגלים שהן מחליקות ממקומן או נושרות מהפה.

רופאי שיניים מסוימים ממליצים למטופלים ללבוש ריטיינר בלילה אם הם מתקשים לשמור את התותבות שלהם במקומם בזמן שהם ישנים. ניתן ליצור ריטיינר בהתאמה אישית על ידי רופא השיניים שלך ולהלביש אותו על השיניים העליונות או התחתונות בלילה כדי לשמור על התותבת שלך במקומה בצורה יציבה כך שהיא לא תיפול מהפה במהלך השינה או תסתובב בתוך הפה במהלך השינה.

אנחנו הולכים לחקור את התשובה לשאלה, האם אתה יכול לישון עם שיניים תותבות בפה.

יש כמה דברים שכדאי לדעת לפני שנתחיל. ראשית, תותבות צריכות להיות מותאמות כראוי ומאובטח בפה שלך כדי שהן יפעלו כראוי. אם הם לא מתאימים, הם עלולים להחליק או להשתחרר במהלך השינה, מה שעלול להוביל לכאב ואי נוחות.

הדבר החשוב ביותר הוא שאם יש לך שיניים תותבות בפה בזמן השינה, חשוב שתשמרי אותן נקיות ויבשות כדי שלא יצמחו עליהן חיידקים. כדאי גם להימנע מאכילת דבר קרוב מדי לשעת השינה, כך שהוא לא ייתקע על התותבת שלך ויקשה עליך להסירו כשהבוקר מגיע.

איך לישון טוב יותר עם שיניים תותבות

שיניים תותבות הן דרך מצוינת לשפר את בריאות הפה והמראה שלך. הם יכולים גם לעזור לאנשים שאיבדו שיניים בגלל גיל או מחלה. עם זאת, אחד החסרונות העיקריים של שיניים תותבות הוא שהם עלולים להפריע לשינה.

הדבר הראשון שאתה צריך לעשות הוא לוודא שהתותבות שלך מותאמות כראוי לפה שלך, כך שהן לא יזוזות בזמן שאתה ישן. כדאי להשקיע גם בשומר לילה טוב ללסת כדי שהיא לא תתהדק מדי בלילה.
עבור עוד פרטים נוספים בתחום של האם אפשר לישון עם שיניים תותבות. יש לבדוק ב- totavotlior.co.il

לבסוף, נסה לישון בצד ההפוך מהמקום שבו אתה לובש את התותבת. זה ימנע מהתותבת להפריע לנשימה וישאיר אותה במקומה בזמן השינה.

אם אתה אדם שיש לו שיניים תותבות, אז אולי אתה תוהה אם אפשר לישון איתם. התשובה לשאלה זו היא כן. אפשר לישון עם שיניים תותבות כל עוד הן מותאמות כמו שצריך ולא משוחררות מדי או הדוקות מדי.

שיניים תותבות עשויות בדרך כלל ממתכת, אקריליק או פלסטיק. החומר ממנו עשויה התותבת יקבע כמה נוח יהיה לאדם שלובש אותה בזמן השינה. אם התותבת לא מתאימה כראוי, אזי היא עלולה לגרום לכאבים בפה ובשרירי הלסת כאשר לובשים אותה במשך תקופה ממושכת. כאב זה יכול למנוע מאדם להירדם במהירות ובנוחות מכיוון שהוא עלול להתקשות להגיע בנוח מספיק כדי להיכנס לשינה עמוקה.

 

תיקון שיניים תותבות בראשון לציון

תפריט נגישות