גיוס עובדים במיקור חוץ

מיקור חוץ הוא הנוהג העסקי של שכירת גורם אחר מחוץ לחברה בכדי לספק שירות או לייצר סחורות שהיו מבוצעות על ידי עובדי החברה או עובדיה. מיקור חוץ הוא פרקטיקה שמבוצעת על ידי חברות כאמצעי לחיסכון בעלויות. DDC הוא מודל מיקור חוץ בו החברה מעבירה את המשאבים הייעודיים שלה למדינה אחרת כדי לקבל גישה למאגר כישרונות גדול יותר, ליהנות מעלויות עבודה נמוכות יותר ומסים ולשמור על שליטה מלאה בתהליך העבודה.

מיקור חוץ של תהליכים עסקיים קריטיים הפך לאסטרטגיה עסקית פופולרית בסוף שנות השמונים ובתחילת שנות התשעים למאבק בעלויות העבודה העולות בשוק העולמי

מיקור החוץ הוכר כאסטרטגיה ארגונית מאז 1989 והפך לחלק בלתי נפרד מהניהול העסקי בשנות התשעים.

מיקור חוץ הוא הנוהג העסקי של שמירה על משרות ופונקציות המוצגות במיקור חוץ לצדדים שלישיים. במילים פשוטות, מיקור חוץ הוא התהליך שבו מטפלים בפונקציות עסקיות מסוימות על ידי צד שלישי.

ספקי מיקור חוץ למיקור חוץ של טכנולוגיות מידע יוזמות מיקור חוץ של טכנולוגיות מידע מכסות מגוון פעולות

החל בתפקוד ה- IT הכולל וכלה ברכיבים נפרדים ומוגדרים בבירור כגון התאוששות מאסון, שירותי רשת, פיתוח תוכנה, אבטחת איכות ובדיקות. חברות מסוימות בוחרות להוציא את שירותיהן למיקור חוץ במדינה משלהן (ליד הים) או למדינות שכנות (אחת הממוקמת באותו אזור זמן של מדינה רחוקה). מיקור חוץ בחוף הים ובחוץ משמש לעתים קרובות כדי לחסוך בעלויות.

חברות מסוימות מפקחות מחלקות שלמות, כגון כל מחלקת ה- IT שלהן או חלקים ממחלקה מסוימת. הם יכולים גם לבצע מיקור חוץ בסוגי עבודה אחרים כגון תהליכי ייצור, משאבי אנוש ופונקציות פיננסיות כמו חשבונאות ועיבוד שכר.

מיקור חוץ הוא הנוהג לשלוח משרות או פונקציות מסוימות לחברה אחרת שתבצע אותן במקום לבצע אותן בבית. מיקור חוץ של פונקציות עסקיות נקרא גם מיקור חוץ או מיקור חוץ של תהליכים עסקיים.
למידע מורחב אודות גיוס עובדים במיקור חוץ מומלץ לבקר באתר fillva.com

מיקור חוץ

הוא פרקטיקה של עסק בו חברה מעסיקה צד שלישי לביצוע פונקציות, ביצוע פעולות או מתן שירותים לחברה. צד שלישי רשאי להבטיח שעובדיו, מחשביו או מערכותיו שלו יבצעו את המשימות או השירותים באתר במתקני החברה עצמה או במקום חיצוני. חברות מרבות למיקור חוץ של שירותי IT כמו תכנות, פיתוח אפליקציות ותמיכה טכנית.

משימות אדמיניסטרטיביות

פעולות IT, הפקת לידים, שירות לקוחות, שיווק ותהליכים עסקיים שונים שתוכלו למיקור חוץ יכולים לעזור לכם להתמקד בעסק שלכם. חברות מיקור חוץ מספקות את סוגי השירותים הכוללים שירותים מבוססי טכנולוגיית מידע, מיקור חוץ של תהליכי ידע, מיקור חוץ של תהליכים משפטיים, מיקור חוץ של תהליכי מחקר ושירותי אינטראקציה עם לקוחות. חברות מיקור חוץ מתמחות במגוון תחומים, כולל עסקאות בק אופיס, IT, תפעול תוכנה, שירותי פיננסים וחשבונאות, שירותי משאבי אנוש ושירותי ידע.

מיקור חוץ איפשר לחברות להשלים יותר משימות במהירות ובזול יותר מאשר בשנות השמונים

האופן שבו חברות עושות את עבודותיהן עם פחות טכנולוגיה ופחות אינטרנט שונה מאוד מהדרך בה הן עושות מיקור חוץ כיום. התפתחות מיקור החוץ הובילה למגוון הגדול של השירותים הקיימים כיום.

חברות החלו לפנות לחברות מתמחות מתפתחות

כדי לספק שירותי מיקור חוץ כגון חשבונאות, משאבי אנוש, עיבוד נתונים, הפצת דואר פנימי, אבטחה ותחזוקה. כיום, ישנם סוגים רבים ושונים של מיקור חוץ כדי להגדיל את התפוקה של החברה ולהפחית עלויות.

כאשר יותר ויותר סוגים של שירותים צוברים פופולריות

בדרך כלל מיקור חוץ הופך פופולרי יותר בקרב חברות המעוניינות להפחית את העלויות העסקיות ולשפר את הביצועים. חברות ברחבי העולם מציעות שירותים מיוחדים לתמיכה בחברות במדינות שונות בעבודת מיקור החוץ שלהן, הידועה גם כ- offshoring, nearshoring או reshoring, תלוי במיקום.

מיקור חוץ

הוא הסכם שבו חברה מעסיקה חברה אחרת להיות אחראית על פעילויות מתוכננות או קיימות שהיו מתנהלות באופן פנימי [1] [2] או כרוכות בהעברת עובדים או נכסים מחברה אחת לאחרת. הנוהג של מתן שליטה בשירות ציבורי לחברה פרטית בטווח הקצר או במידה מוגבלת [7] מתואר לעיתים קרובות כמיקור חוץ. המונח "מיקור חוץ" נגזר מהמונח "למשאב", שהופיע רק בשנת 1981.

מיקור חוץ

הוא כאשר חברה משתמשת במשאבים לביצוע פעילויות שנעשו בעבר על ידי עובדים או משאבים פנימיים. המונח מיקור חוץ נקשר לעיתים קרובות עם חברות המפטרות עובדים מקומיים ושוכרות קבלנים חיצוניים שיעשו את אותה עבודה בשכר נמוך יותר. חברה יכולה גם למיקור חוץ בעבודתה על ידי שכירת קבלנים לביצוע פונקציות שביצעו בעבר עובדים.

זה במקרה דוגמה למיקור חוץ

אך זו פשוט צורה קיצונית של מיקור חוץ. חברות מכירות ביתרונות של מיקור חוץ של פרויקטים ספציפיים ויחידות עסקיות בכדי להגדיל את התפוקה ולנהל כלל עסקי יעיל יותר. אך אופן השימוש במונח מיקור חוץ ומה לעשות בקשר לביצוע offshoring הוא דיון סוער. במילים אחרות, מיקור חוץ הוא הנוהג לבצע עבודות או פונקציות מסוימות מחוץ לחברה. מיקור חוץ הוא החלטה אסטרטגית המתמקדת בניהול משאבים, סיכונים ותשואות עבור החברה במקום לחפש יתרון תחרותי או אסטרטגיה עסקית כדי שהחברה תוכל להוזיל עלויות. ניתן לחלק עלויות קבועות ומשתנות בדרכים שונות בהתאם לסוג החברה.

מיקור חוץ של תהליכים עסקיים (BPO)

הוא קבוצת משנה של מיקור חוץ במיקור חוץ הכוללת העברת אחריות תפעולית לתהליך עסקי מסוים לספק צד שלישי. BPO קשורה לעיתים קרובות לחברות ייצור כמו קוקה קולה, אשר מיקרו חלק גדול משרשרת האספקה שלהן במיקור חוץ. מיקור חוץ הוא מיקור חוץ למדינה סמוכה, ולא מיקור חוץ על קרקעות מאותה מדינה.

בענף ה- IT

מיקור חוץ רב-ספקי, נותן מיקור חוץ להיבטים שונים של שירותי ה- IT שלה לחברות שונות. שוחחתי עם כמה חברות שפנו זה מכבר למיקור חוץ של שירותי IT לפיתוח מוצרים ופיתוח אתרים. רוב החברות הללו מתכננות לבחון גישה רב ספקית למיקור חוץ של IT.

כיום

מיקור חוץ של IT מוגדר כחוזה עם ספקים חיצוניים לפונקציות IT שונות כגון רכישת נתונים, הפעלת מרכז נתונים, תחזוקת ופיתוח יישומים, התאוששות מאסון, ניהול רשתות ותפעול. ספקים יכולים להיות אנשי IT פרטיים, חברות ייעוץ, חברות ליסינג לעובדים, נותני שירות מלא, חברות רואי חשבון וכו '. אם אתה מומחה למיקור חוץ ב- IT שקול אפשרויות אלה עבור חברת הלקוחות שלך וכיצד תוכל להפיק תועלת על ידי בחינת היתרונות והחסרונות של מיקור חוץ של IT.

תפריט נגישות