בריסל היא עיר בירה מסקרנת ששווה לבדוק

אזור פלנדריה ידוע כאזור דובר ההולנדית של המדינה עם מערכת חוקים ופרלמנט משלו (אם כי מבחינה טכנית יש לו רק שליטה חלקית על בריסל). בנוסף להיותה "הבירה" של אירופה עצמה, בריסל ידועה גם כבירה הרשמית של חבל פלנדריה, אחד מ-3 האזורים המרכיבים את ממלכת בלגיה. בריסל היא גם בירת הקהילה הצרפתית של בלגיה והקהילה הפלמית. הפרלמנט הפדרלי הבלגי (יושב בפאלה דה ניישן), משרד ראש הממשלה (הידוע גם כרחוב חוק 16), ארמון הצדק, המטבעה המלכותית הבלגית והבנק הלאומי של בלגיה ממוקמים בבריסל.

בריסל נחשבת לבירת האיחוד האירופי בפועל ויש לה היסטוריה ארוכה של מוסדות האיחוד האירופי באזור האירופי שלה

לאיחוד האירופי אין בירה רשמית והוא אינו מתכוון להכריז על בירה, אך בריסל היא המטה הרשמי של המושב השני של הנציבות האירופית, המועצה האירופית, המועצה האירופית והפרלמנט האירופי. בריסל נחשבת בעיקר (אך לא לגמרי) כמעין "בירה אירופית" מכיוון שמבנים רבים של האיחוד האירופי ממוקמים כאן; גם נאט"ו, הנציבות האירופית ושגרירויות זרות נמצאות בכל מקום. עם זאת, בריסל היא המקום שבו מתרחש רוב הפשע בבלגיה - זוהי הבירה, כך שברור ששיעור הפשיעה כאן יהיה גבוה יותר מאשר בחלקים אחרים של המדינה.

למרות היותו אחד מיעדי התיירות העיקריים באירופה

אנשים רבים מוצאים את בריסל עיר משעממת וחסרת חיים עם מעט מה להציע לתיירים. העיר מתהדרת במוזיאונים ברמה עולמית, בניינים המשקפים ארכיטקטורה מהממת מהמאה ה-17, חיי לילה תוססים ומסעדות מוזרות. ביתם של מוסדות בינלאומיים רבים, כולל המוסדות העיקריים של האיחוד האירופי, העיר הפכה לעיר בינלאומית של ממש, המושכת אליה גולים מכל רחבי העולם.

האווירה הרב-שכבתית הזו

היא שהופכת את בריסל לעיר כל כך יפה לביקור. באמת יש משהו לכולם, ויש אתרי דרך אירופאים כמו אמנות וארכיטקטורה, כמו גם מראות יוצאי דופן יותר. אל תלכו לבריסל אם אתם בדיאטה, כי צ'יפס, מולים ובירה יקלקלו אתכם במהירות.

לאחר שבילית רק כמה ימים בעיר

תוכל לראות את כל המראות העיקריים והמפורסמים ביותר, אבל אם תישאר כאן שבוע, תוכל לבקר בכמה מהמקומות החשוכים יותר אבל מראות מרתקים לא פחות. רשימת האטרקציות ארוכה מכדי לכסות כאן, אז תכננו את החופשה שלכם בבריסל עוד היום ותראו בעצמכם עד כמה הבירה הזו מסקרנת. כבירת בלגיה, לבריסל היפה יש מספר אינסופי של מקומות לבקר ולראות. בין אם אתם מחפשים לגלות את ההיסטוריה המרתקת של העיר, לבקר בכמה מגלריות האמנות המפורסמות, או פשוט לטבול את עצמכם בתרבות המקומית, יש משהו שימלא את מסלול הטיול שלכם.

רשימה זו כוללת גם כמה נקודות חשוכות בעיר זו

אבל הם גם כמה מהמקומות המעניינים ביותר לבקר בהם. זה ללא ספק אחד הבניינים הטובים ביותר שיש, וביקור בו הוא אולי אחד הדברים הטובים ביותר לעשות בבריסל, בלגיה. בלב המרכז ההיסטורי נמצא הגראנד פלאס המפואר, ציון הדרך הבלתי מעורער של בריסל.

יש גם שני מוזיאונים מתוירים בכיכר

מוזיאון הבירה הבלגית ומוזיאון הקקאו והשוקולד. במרכז בריסל, ליד המוזיאון לכלי נגינה נמצא המוזיאון המלכותי לאמנויות יפות של בלגיה. מוזיאון כלי הנגינה במרכז בריסל מציג מגוון כלי נגינה ייחודיים ותערוכות הקשורות לתולדות המוזיקה. המוזיאון מפרט את תולדות המוזיקה של בריסל, מסורות מוזיקליות אירופאיות וכלי נגינה שונים שאינם אירופיים.

המוזיאון הזה

הוא מקום נהדר ללמוד על בריסל וההיסטוריה שלה מימי הביניים ועד היום. מוזיאונים נוספים בבריסל שכדאי לראות כוללים את המוזיאון לאמנות קומית, World of Trains, BOZAR ו- Choco-Story Brussels. אבל גם אם תצליחו לבקר בכל המראות האלה בדרך כלשהי, תוכלו לגעת רק בפני השטח של כל מה שניתן לראות בבריסל. אתה יכול גם לבקר באתר הרשמי של בריסל כדי ללמוד עוד על המראות, המראות והאתרים ההיסטוריים של בריסל.

בואו נסתכל על עשרת המראות הטובים ביותר בבריסל

עם זאת, כשמדובר באנדרטאות, ציוני דרך ואטרקציות, בריסל יכולה להציע יותר. בריסל היא גם עיר שקשורה לקומיקס ואמנות, מקום מאוד יקר אבל מעניין. כל אחד יכול למצוא משהו בשבילו בבירת בלגיה: מחנויות אופנתיות, מונומנטים מענינים ועד חיי לילה עשירים, גם כאן עשיר מאוד.

בריסל

היא עיר אירופאית קלאסית עם הקסם של עיירה קטנה ואטרקציות קוסמופוליטיות. בריסל, בירת בלגיה, מקום מושבה הראשי של משפחת המלוכה הבלגית ובירת האיחוד האירופי, היא עיר קטנה בצורה יוצאת דופן, רגועה ואנושית, אם כי חשיבותה מובנת מאליה. בריסל היא בירת בלגיה. זה מקום מקסים. לכל רחוב וסמטה יש ארכיטקטורה יוצאת דופן והיסטוריה מרתקת. בריסל היא לא רק בירת בלגיה, אלא גם המרכז האדמיניסטרטיבי של האיחוד האירופי. זו עיר מפוארת וקורים כאן הרבה דברים.

עם ארכיטקטורת הארט נובו שלה

מזרקות מפורסמות, אוכל מפורסם וכמות גדולה של בירה, בריסל היא בהחלט הבירה האירופית שאתם חייבים לכלול ברשימה. פריז או אמסטרדם הסמוכות מתעלמות ממנה לעתים קרובות, בריסל היא עיר מקסימה ששווה ביקור או חוויה טובה יותר. עם הרבה ברים ייחודיים ומלאי אווירה ומסעדות גורמה, בריסל היא בירה אירופאית לא מוערכת ובהחלט שווה ביקור.

מונומנטים מרהיבים

מבנים אטרקטיביים, כיכרות תוססות, פארקים עירוניים אטרקטיביים ובתי קפה מושכים הם רק חלק מהדברים שהופכים את הטיול בבריסל לכל כך מושך. בין אם זה הלב מימי הביניים של ברוז' שמושך אתכם פנימה, הרחובות הרב-תרבותיים של בריסל או חיי הלילה הסואנים של אנטוורפן, הערים הטובות ביותר בבלגיה בוודאי לא יאכזבו אתכם.

בקרו בבריסל

"בירת אירופה" המוכרזת בעצמה, וטיילו לאורך הגראנד פלאס המפואר. מוזיאון מגריט בבריסל הוא אחד מאתרי התיירות המרכזיים בבלגיה. לאחר סיור בגראנד פלאס וביקור במזרקת Manneken Pis הסמוכה, ישנם מספר מוזיאונים בבריסל שכדאי לבקר בהם. מוזיאונים המוקדשים להיסטוריה של תאורת רחוב, גידור (אחד משניים הקיימים רשמית) ומחקר על רשת הביוב של בריסל נמצאים בבירה.

אנדרטאות חשובות בעוד בריסל ידועה במבחר שלה של מונומנטים יוצאי דופן ואלטרנטיביים יותר

ישנם אחרים שבהחלט שווה ביקור בעיר, כולל מונומנטו פרו פטריה ההיסטורי. לאחר הביקור בכיכר המרשימה, אולי תופתעו מהפסל המפורסם או הידוע לשמצה של בריסל. עם זאת, שום טיול בעיר הזו אינו שלם בלי לראות את Manneken Pis (איש קטן שמשתין בהולנדית).

תפריט נגישות