איפה מייצרים את הסיגרים הכי טובים?

רוב הסיגרים הלא-קובניים מיוצרים ברפובליקה הדומיניקנית עם דגש על טבק עשיר מניקרגואה, כשני שלישים ממיטב הסיגרים הבציריים מגיעים מהמדינה הזו. פרופיל הטעם הקובני והאריזות המוצלות נשפטו על ידי חובבי הסיגרים ברחבי העולם מאז 1995, עם 27 מותגים קובניים כולל Montecristo, Cohiba, Romeo y Julieta ו- Partagas מדורגים בין מותגי היוקרה הפופולריים ביותר בארצות הברית.

מה שמבדיל בין סיגרים קובנים לסיגרים אחרים ברחבי העולם

הוא שהם עשויים מטבק קובני. סיגרים אלה מגולגלים בעבודת יד ועשויים מטבק דומיניקני מיושן, בעלי פרופיל טעם מגוון כאשר מעשנים אותם. הקובה נובעת מהרפובליקה הדומיניקנית, והסיגרים עשויים מעטפה כהה ועשירה וחומרי מילוי איכותיים המייצרים עשן חריף ומאוזן.

רוקי פאטל LB1

הוא סיגר בעל גוף בינוני מעושן באריזת האבאנו באקוודור בתערובת של טבק ניקרגואני והונדורי. סיגר זה עשוי מעלי הטבק הטובים ביותר באזור Vuelta Abajo בקובה, שעוברים תסיסה שלישית בחבית עץ כדי להעניק לסיגר טעם עדין ועדין. ה- lb1 הוא סיגר בעל מראה אלגנטי ובעל גוף בינוני עשוי אריזה אקוודורית עטוף בתערובת מושלמת של טבק הונדורי וניקרגואני.

הסיגרים האיכותיים והמשובחים ביותר הקיימים כיום מיוצרים לא רק עם הטבק הטוב ביותר בעולם

אלא הם גם עטופים באריזה משובחת, המגולגלת ביד בדיוק רב ותשומת לב. 10 מותגי הסיגרים המובילים גדלים, קציר, התקשות ידיים, תסיסה והפכת טבק היא אומנות סיגרים משובחת. התערובת המורכבת של הטבק הטוב בעולם הופכת את סדרת הסיגרים הזו לאחת הטובות בעולם כיום.

סיגרים של Arturo Fuente נחשבים לאחד הסיגרים העמידים בעבודת יד בעולם

קו הסיגרים מקנאודו משתמש בחומרי מילוי דומיניקנים עדינים מעורבבים עם קלסר ייחודי מעמק הטוקסטלה במקסיקו ועטיפה מוצלת באיכות גבוהה בקונטיקט. ארתורו פואנטס אופוס X, אחד הסיגרים הדומיניקנים המפורסמים ביותר, הושק בשנת 1992 והיה הסיגר הדומיניקני הראשון מפורו שיוצר 100% מטבק דומיניקני.

סיגרים של קוהיבה מהרפובליקה הדומיניקנית מיוצרים 100% בעבודת יד מזרעים וטבק מובנים

וארוזים עם קלסר ג'מבר אינדונזי אותנטי. הבנייה המעולה שלהם מאפשרת להם לשרוף ולעשן יפה ולחוות שפע של טעמים. סיגרים H. Upmann הם אחד ממותגי הסיגרים הוותיקים ביותר בייצור ובעל פרופיל טעם בינוני הנע בין גוף בינוני לגוף מלא, עם תווים של פלפל לבן, שוקולד, אדמה וטבק טבעי.

למעשה

הטבק מעובד במשך מאות שנים בקובה ויצרני סיגרים מייצרים סיגרים במדינה מאז מלך פיליפ השני הספרדי (1527-1598). הסיגר הלא קובה היחיד ברשימה זו הוא האשטון, המיוצר ברפובליקה הדומיניקנית על ידי יצרנית הסיגרים האמריקאית ארתורו פואנטה. יש הרבה יצרני סיגרים דומיניקנים גדולים עם מפעלים בסנטיאגו כמו דוידוף, לה פלור דומיניקנה, לה גלוריה קובנה, לה אורורה, לאון ג'ימנס, קוג'ימאר, מונטקריסטו וארטורו פואנטה.

בשנות ה -60 לאור השפעות הסערה הפוליטית בקובה

נמלטו רבים ממגדלי הטבק ואדוני הסיגרים המכובדים במדינה מקובה וטבק איכותי גדל במדינות אחרות כמו הונדורס הרפובליקה הדומיניקנית. טבק דומיניקני שימש לסיגריות עד שנות החמישים, אז התסיסה הפוליטית בקובה הובילה להלאמת תעשיות הטבק, וגררה משפחות טבק קובניות רבות למדינה שיש לה מוניטין של יצרנית מובילה של סיגרים מצוינים. כיום הדומיניקנית הרפובליקה היא יצרנית הסיגרים הגדולה בעולם, עם 210 מיליון סיגרים מגולגלים ביד ו -600,000 דונם של שדות טבק.

סיגרים של פדרון מיוצרים היום במפעל החדשני בניקרגואה והפכו לאחד המותגים הפופולריים ביותר מחוץ לקובה

Cosecha 146 ניקרגואה פורו הוא שיתוף פעולה בין יזם הסיגרים אקהיל קפאסי מהוואנה ובין סיגרמפרסריו מיטשל אורצ'נט מלונדון סיגרים בע"מ, המיוצר ב- N המפעל המשפחתי של icaragua Plasencia, המשלב נוכחות פיזית וניחוח של טעם תבלין בינוני עד עשיר. הסיגר הנפלא הזה הוא אחד הסיגרים הנמכרים ביותר בעולם ובחירה מצוינת עבור חובבים, מעשנים חברתיים, מעשני תחביב וכמובן חובבי סיגרים.

המלט פארדס

שומר סיגרים קובני, שהוא חלק מצוות ייצור הסיגרים של רוקי פאטלס, הוא אחד הסלמונים הכי מעשנים שסיפקנו אי פעם גפרור. הודות לאריזתו של האבאנו רוסאדו האקוודורית ותערובת המילוי הניקרגואנית-הונדורית היא ראויה לסילוק של שייקספיר. Hoyo מציעה סיגרים הונדורס באיכות גבוהה העשויים מטבק זרעים קובני המייצרים עשן מלא. האפיקור סלקסיון הוא האחרון בשורה של סיגרים הויו המשתמש בתערובת של טבק הונדורי ואריזות זרעים קובניות משלו.
למידע מורחב על הסיגרים של יוספיטו באפשרותך לגשת לאתר josefito.com

חברת H Upmann

אחד ממותג הסיגרים הוותיק ביותר שעדיין מיוצרים, מיוצרים בקובה וברפובליקה הדומיניקנית ומופצים בארצות הברית על ידי אלטאדיס. מחבילה קטנה של עלי טבק משובחים, יצרנית הסיגרים אדוארדו ריברה קוביאס הרכיבה ייצור גדול בקובה, שקסטרו התעלף כששלף אחד מהם. פקעות טבק פילוטו קובאנו, שהתגלו בשנת 1995 באחד ממחסני הסיגרים הכלליים, התבגרו במשך 23 שנים ובסופו של דבר היוו את ליבת תערובת המילוי שתוארה לעיל.

 

תפריט נגישות