איזה בושם הכי טוב לאישה

בחרנו את Jimmy Choo Signature בניחוח הנשים הטוב ביותר ואת Jo Malone Velvet Rose & Oud Cologne Intense בניחוח הנשים הטוב ביותר. Tiffany & Co Eau de Parfum הוא בושם זוהר ומודרני הנפתח בתווים עליונים בהירים של מנדרינה ירוקה. ניחוח מפתה זה משתלב עם שמן מנדרינה, ורד מאי, עצים בהירים, ענבר ווניל ליצירת ניחוח עוצמתי ותוסס שתרצו לשאת אתכם במשך שנים. ספריי Giorgio Armani Si Eau de Parfum, השוכן בבקבוק קלאסי אלגנטי ללא מאמץ, הוא בושם הכרחי עבור האישה המודרנית.
למידע נוסף בנושא של איזה בושם הכי טוב לאישה יש לגשת לאתר perfume4all.co.il

מיס דיור או דה פרפיום החדש חושף את הנשיות של ניחוח פרחוני חושני

ליבו הוא אמירה פרחונית, המשלבת את היופי של ורד גראס והנועזות של ורד דמשק עטוף בסרט של תווי ברגמוט קלברי טרי. זהו זר מעוצב בקפידה עד לפרטים הקטנים ביותר, המשלב את המהות של ילאנג-ילאנג עם תווי הפרחוניות-פירות שלו; תמצית ורד דמשק מטורקיה; ותערובת של גרנדיפלורה יסמין מגראס וסמבק יסמין הודי.

זה בהיר ונשי

כמו מגע רך על העור, מושלם לנשים בעלות רוח חופשית, עם תווים עליונים של ברגמוט והיביסקוס. זהו ניחוח נלהב שמראה אישיות חזקה ומהווה את הטוניק הטוב ביותר מיום שני עד שישי. ניחוח המעודד את הלובש אותו לבטא את עצמו, מדיף ניחוח ייחודי חזק, שאין לעמוד בפניו ומפתה.

מכיל את התמצית המעושנת של פאלו סנטו המתמזגת עם תווי עור ופרחים חמים ליצירת ניחוח מפתה ומשכר

מה שחסר לו במונחים של ריח, הוא מפצה על יכולתו להתאים היטב עם קרמים ריחניים אחרים, קרמי ידיים ואפילו ריחות אחרים אם אתה אוהב ריחות שכבות. הפשטות והרבגוניות שלו הופכות אותו לבחירה מצוינת הן לנשים שברשותן מאות בשמים והן לאלו שיש להן רק אחד או שניים, אך במיוחד עבור אלו שמעריכות דיסקרטיות על פני ניחוחות חזקים ונועזים.

ממותג שמייצר כמה מהנרות הריחניים הטובים ביותר בתעשייה

זהו ניחוח ייחודי וסקרן שיגרום לאנשים לתהות מה אתה לובש. זהו ניחוח קלאסי טהור שמתעלה מעל גיל ועונתיות. מה שאתה מקבל בתווים קלים ורעננים שיכולים להיעדר אריכות ימים - התרסיס נשאר למשך כמה שעות - כך שהוא נראה כמו ריח הוורדים המושלם ללבוש יומיומי. מושלם כמעט לכל עונה, לבושם זה יש תווים נפלאים של ברגמוט, מלח ים, מושק לבן, מרווה ועץ.

אחד המוצרים הנמכרים ביותר של Sephora, Black Opium בעל ארומה מושכת וניחוחות של הדרים, פלפל ורוד חריף, וניל, קפה וארז. אופיום שחור משתלב היטב והניואנסים הפרחוניים שנשארים על העור שעות לאחר התרסיס האחרון משכרים.

אם אתה אוהב משהו מתוק יותר

קח השראה מריהאנה ונסה את אחד הניחוחות האהובים עליה: Kilians Love Don't Be Shy Eau de Parfum. Bloomingdales Moncler Pour Femme Eau De Parfum Shop בבלומינגדיילס התערובת של ניחוחות חמימים כגון ענבר, ארז ואלגום משלימה את התווים הייחודיים של עץ הרים ושלג אבקת, ומביאה את הניחוח הרענן והזוהר של Moncler (מותג היוקרה הראשון) אל Life .

הריח הרענן הזה מדגיש בצורה הטובה ביותר את העונה החמה

עם נשיות כובשת שנשארת על העור במשך שעות. תו זה הוא אחד ממרכזי האהבה הפסיכדלית ומשתלב יפה עם ורד, הליוטרופ ומור להשלמת הניחוח. כל מי שלובש YSL Black Opium או שאנל קוקו צפוי להתאהב בבשמים מתובלים. התוצאה היא ניחוח מהמם שנראה מקורי, לא משנה כמה ניחוחות ורדים אחרים ניסיתם.

אם אתה חושב שהגיע הזמן לרענן את ניחוח החתימה שלך

בחר באחת מהבחירות שלנו עבור הניחוחות הטובים ביותר לנשים בכל הזמנים. זה ג'ונגל ריח ואם אתה מחפש את הריח המושלם עבור אשתך, החברה, אמא שלך, או סתם משהו רענן לעצמך, אנחנו דאגנו לך. עם ניחוח חדש שיוצא כמעט מדי שבוע, מציאת הניחוח הטוב ביותר לנשים יכולה להיראות כמו משימה בלתי אפשרית.

עם מיליוני ניחוחות בשוק

מציאת הניחוח הטוב ביותר לנשים היא תהליך של חיסול, וכדאי לשקול את הגבול בין טוב לטוב. לקחנו את החופש לרחרח אינספור פעמים - ברצינות, אנחנו לא זוכרים כמה הרחנו כשחוש הריח שלנו חזר אחרי הקורונה - קטגוריות שונות של ניחוחות, מריחות עור ועד לאלו שלוקחים אותך לארצות רחוקות, אנו חוקרים את המרכיבים רשומים ומדורגים לפי השפעתם (או כמה זמן הם מחזיקים מעמד) כדי לתת לך סקירה של ניחוחות הנשים הטובים ביותר בשוק. ריססנו הכל, מאוד עז ועד הוורד הטוב ביותר והניחוחות הטובים ביותר של Jo Malone, מה שהופך את בחירת הריח החתימה הבא שלך לקלה כמו ספריי אחד, שניים. יש לנו הרבה מה לעשות, אז כדי להפוך את החיים שלך לקלים יותר, סיפקנו לך את כל המידע על מהדורות הריח העדכניות כדי שתוכל לראות מה הלאה.

למרבה המזל

לא חסרים ניחוחות חדשים ראויים לציון על המדפים, וכולם מבטיחים לתבל את ארון הבשמים היומי שלנו כשאנחנו מתקרבים לעונה החדשה. בדוק את המבחר שלנו של כמה מהבשמים הנמכרים ביותר של העונה, כולל כמה אפשרויות טבעיות עבור כל שונאי הסינתטיים בחוץ. כאשר מדובר בקניית ניחוח חדש או בחירת בושם ייחודי, האפשרויות לבחירה הן רבות ומגוונות. ובכן, אלו ההערות שעליכם לשים לב אליהן כשאתם מחפשים את רכישת הבושם הבאה שלכם.

אמנם אנחנו לא מסובבים את כל הריחות האלה בארונות הבושם שלנו

אבל לפעמים בקבוק בושם טוב נראה יפה מאוד על השולחנות שלנו. בגלל הקשר ההדוק של הריח עם הרגשות שלנו, שינוי הריח שלך הוא דרך קלה לשנות את מצב הרוח שלך או לתעל חלק אחר באישיות שלך. כאישה, הבושם הטוב ביותר הוא כל מה שאתה צריך כדי להשלים את המראה שלך ולהגדיר את מצב הרוח או האירוע. תן קצת שמחה לאחד ממותגי הבשמים הריחניים לנשים של 2021.

טרי

קליל, פירותי ומשכר, הוא נשאר אחד מהבשמים הנמכרים ביותר של השנה. Viktor & Rolf Flowerbomb Eau de Parfum הוא ניחוח פרחוני נפיץ המכיל עשרות קטליה, מאות יסמין סבח, אלפי פרזיה ומיליוני עלי ורדים עם מגע שובה לב של ארומת פצ'ולי ווניל. חיננית היא הפרשנות המושלמת לתווים פירותיים-פרחוניים, הנפתחת בתווים נוצצים של אשכולית ותות שדה, בעוד שפרחים כמו גרדניה ויסמין יוצרים אווירת קינוח מענגת.

למשל, אם אתם מעדיפים ניחוח קליל ורענן, אולי תרצו לבחור במשפחת הדרים או פרחים... דוגמה מצוינת היא Lime Basil & Mandarin cologne של Jo Malone London עם ניחוח ליים רענן וחריף . ומנדרינה עסיסית.

תפריט נגישות